KudoZ home » Bulgarian to English » Law (general)

"договорни основи"

English translation: legal foundation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:"договорни основи"
English translation:legal foundation
Entered by: radmilla

08:40 Oct 25, 2007
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / European Integration
Bulgarian term or phrase: "договорни основи"
Създаване на Европейските икономически общности - договорни основи на европейската интеграция
radmilla
legal foundation
Explanation:
Според мен се има в предвид законовото уреждане на процеса.
Selected response from:

Sylvio Peshev
Grading comment
Точно това е - договорите, с които са основани общностите и след това самият европейски съюз. Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4establishing treatiesklyunchev
3legal foundation
Sylvio Peshev
3contractual guidelines
C_Metschkaroff


Discussion entries: 5





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contractual guidelines


Explanation:
Европейски ИКОНОМИЧЕСКИ ОБЩНОСТИ - не ми звучи много познато, освен ако не се имат пред вид другото му значение. Пък знам ли .... Договорни основи - contractual guidelines си е съвсем нормално

C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 38

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
legal foundation


Explanation:
Според мен се има в предвид законовото уреждане на процеса.

Sylvio Peshev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Точно това е - договорите, с които са основани общностите и след това самият европейски съюз. Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  C_Metschkaroff: Нерде "договорни основи" - нерде "legal foundations". Пък и въпросът е зададен така, че ... Не ме разбирайте накриво, моля Ви!
5 hrs

475 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
договорни основи
establishing treaties


Explanation:
Според мен ства дума за: Treaty Establishing the European Coal and Steel Community, Treaty Establishing the European Economic Community, и т. н. Именно Общности, тъй като не е една.

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 124