KudoZ home » Bulgarian to English » Law (general)

въззивно

English translation: appellate (plea,petition for appeal)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:въззивно
English translation:appellate (plea,petition for appeal)
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

19:55 Jul 4, 2004
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Bulgarian term or phrase: въззивно
Решението подлежи на въззивно обжалване в 7 дневен срок...
Пак същия текст.....
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
appellate appeal
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-07-04 21:49:04 (GMT)
--------------------------------------------------

Съдебното производство в България е триинстанционно: първоинстанционно, въззивно и касационно. Апелативният съд е втора инстанция.

Selected response from:

Antonina Zaitseva
Ireland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4appellate appeal
Antonina Zaitseva
3вижте обяснението
Milena Sahakian


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
appellate appeal


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-07-04 21:49:04 (GMT)
--------------------------------------------------

Съдебното производство в България е триинстанционно: първоинстанционно, въззивно и касационно. Апелативният съд е втора инстанция.



Antonina Zaitseva
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
въззивно
вижте обяснението


Explanation:
По принцип доколкото знам съдебното производство е триинстанционно:
първоинстанционно, въззивно и касационно. В Франция например е с две инстанции. И съдилищата са именно:
Court of First Instance, Court of Appeal, Supreme Court (Court of Cassation).
Навсякъде по принцип е appeal само инстанцията е различна и в случая просто може да преструктурирате изречението.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 4 mins (2004-07-04 22:00:04 GMT)
--------------------------------------------------

Много добре е обяснено, има и примери. И ако държите да използвате прилагателно може в някои случаи и appellate. Вижте линка и успех. :)

http://www.wordiq.com/definition/Court_of_Appeals

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 8 mins (2004-07-04 22:04:12 GMT)
--------------------------------------------------

Много добре е обяснено, има и примери. И ако държите да използвате прилагателно може в някои случаи и appellate. Вижте линка и успех. :)

http://www.wordiq.com/definition/Court_of_Appeals


    Reference: http://www.usaid.gov/wbg/program_democracy_custom_3.htm
Milena Sahakian
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 12