KudoZ home » Bulgarian to English » Linguistics

сладко изкушение

English translation: tasty temptation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:сладко изкушение
English translation:tasty temptation
Entered by: guernica70

18:39 Aug 2, 2004
Bulgarian to English translations [PRO]
Linguistics
Bulgarian term or phrase: сладко изкушение
трябва да звучи като реклама
контекст

Виенски салон ИЗКУШЕНИЕ
Мястото за Вашето “сладко” изкушение в полите на Витоша
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
tempting delight
Explanation:
Samo kato idei za kombinatsii v duha na reklamite -1. tasty temptation 2.savoury adventure 3.seducing sweets.Az lichno sam za N 1 ili 3 - poradi povtorenieto na ednakvi suglasni
Selected response from:

guernica70
Grading comment
благодаря за всичките идеи
избрах tasty temptation
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sweet temptation
Andrei Vrabtchev
3tempting delight
guernica70


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
сладко изкушение
sweet temptation


Explanation:
tova e purvoto neshto, koeto mi hrumna

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-08-02 18:47:45 GMT)
--------------------------------------------------

Vienna Cafe \"Sweet Temptation\"/\"Temptation\"
The place for your sweet temptation at the foothills of Vitosha

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Sahakian: Това е.:)
21 mins
  -> ami da... da vi e sladko!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
сладко изкушение
tempting delight


Explanation:
Samo kato idei za kombinatsii v duha na reklamite -1. tasty temptation 2.savoury adventure 3.seducing sweets.Az lichno sam za N 1 ili 3 - poradi povtorenieto na ednakvi suglasni


guernica70
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
благодаря за всичките идеи
избрах tasty temptation