KudoZ home » Bulgarian to English » Mechanics / Mech Engineering

хлабини

English translation: windage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:хлабини
English translation:windage
Entered by: Milena Sahakian

11:24 Aug 5, 2004
Bulgarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Bulgarian term or phrase: хлабини
... и съответно до много трудно сглобяване на двигателя и най-важното при по-големи хлабини от идеята на автора, и от тези хлабини които бихме постигнали при нормална работа.

При статичен ротор и подаване на въздух с 1-2-3-4-5-6 ат количеството преминал въздух през хлабините на работните елементи ...

Имам идея за една дума, но нямам потвърждение.

windage???
Milena Sahakian
Cyprus
windage
Explanation:
da, mozhe da se prevede "windage"
Selected response from:

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Grading comment
Blagodarq. Konsultirah se s avtora.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Или clearance
Empty Whiskey Glass
4windage
Andrei Vrabtchev


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
хлабини
windage


Explanation:
da, mozhe da se prevede "windage"

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Blagodarq. Konsultirah se s avtora.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
хлабини
Или clearance


Explanation:
Или clearance

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4