KudoZ home » Bulgarian to English » Medical (general)

ХДР

English translation: виж по-долу


19:03 Dec 4, 2004
Bulgarian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Bulgarian term or phrase: ХДР
изписва се по препоръки за спазване не ХДР
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
English translation:виж по-долу
Explanation:
ХДР всъщност е хранителен и двигателен режим, предписван във връзка с конкретно заболяване. За съжаление, не знам как точно звучи двигателния режим на англ., а другото е dietary habits, eating [dietary] pattern.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3виж по-долу
Natasha Stoyanova
3 -1хемо-динамично равновесие
atche84


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
ХДР
виж по-долу


Explanation:
ХДР всъщност е хранителен и двигателен режим, предписван във връзка с конкретно заболяване. За съжаление, не знам как точно звучи двигателния режим на англ., а другото е dietary habits, eating [dietary] pattern.

Natasha Stoyanova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Comtrans1
3 hrs

agree  Stanislava Yalamova
22 hrs

agree  Milena Sahakian
1 day13 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
ХДР
хемо-динамично равновесие


Explanation:
ако отговорът на колегата (хран-двиг. режим) не пасва, опитайте хемо-динамично равновесие - често употребявано при операции и сериозни заболявания

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Stanislava Yalamova: По принцип съкращението и преводът са верни, но не пасват на контекста.
13 hrs