KudoZ home » Bulgarian to English » Other

hek

English translation: hake


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:хек
English translation:hake
Entered by: bg.Linguist

14:25 May 31, 2002
Bulgarian to English translations [PRO]
/ fish
Bulgarian term or phrase: hek
ribata hek
moje bi ima i drugo ime na bulgarski?

p.s. recipes are welcome:)
bg.Linguist
Bulgaria
hake
Explanation:
Това ви стига за начало, ако бързате. Ще видя сайтовете:)
Иначе - паниран е връх, но хич не е здравословно:)
Selected response from:

slavist
Grading comment
samo ne razbrah toya site hakes.com kuv beshe ama ne e vajno..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Хек - рецепти (ако Ви трябват)Ludwig Chekhovtsov
4and the site!!!slavist
4hakeslavist


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hake


Explanation:
Това ви стига за начало, ако бързате. Ще видя сайтовете:)
Иначе - паниран е връх, но хич не е здравословно:)

slavist
PRO pts in pair: 7
Grading comment
samo ne razbrah toya site hakes.com kuv beshe ama ne e vajno..

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
and the site!!!


Explanation:
http://www.hakes.com/

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 15:08:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Едва ли ви трябва сайтът, но това е - има доста интересни неща
www.hakes.com


slavist
PRO pts in pair: 7

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Хек - рецепти (ако Ви трябват)


Explanation:
Cooking-Book.RU
Рецепты с хеком
Все рецепты из хека. Собраны из нескольких сотен разделов по всему серверу.
http://www.cooking-book.ru/subject/ryba/hek.shtml

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 16