KudoZ home » Bulgarian to English » Other

хоспитиране

English translation: Teacher training


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Хоспитиране
English translation:Teacher training
Entered by: Logic1

01:12 Nov 8, 2003
Bulgarian to English translations [PRO]
Bulgarian term or phrase: хоспитиране
На български не знам какво е, какво остава на английски. Нямам тълковен речник под ръка, иначе бих се справил и сам. Нещо от контекста ми подсказва, че може да се преведе като "training", но не мога да съм сигурен, затова ви моля за помощ...
Logic1
Bulgaria
Teacher training
Explanation:
Хоспитирането представлява следното: студенти от дадена специалност посещават даден учебен час например, за да видят как се преподава даден предмет. Те не ръководят класа, а само наблюдават.
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Teacher training
Empty Whiskey Glass
4teaching internship
shabda


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
хоспитиране
Teacher training


Explanation:
Хоспитирането представлява следното: студенти от дадена специалност посещават даден учебен час например, за да видят как се преподава даден предмет. Те не ръководят класа, а само наблюдават.

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shabda: Bulgarian interpretation - 99.999999%. I am not sure if they don't teach also
2 hrs
  -> Преподаването си е отделен премет.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teaching internship


Explanation:
... could be used also

shabda
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 20