KudoZ home » Bulgarian to English » Real Estate

Идеална част

English translation: Undivided share


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Идеална част
English translation:Undivided share
Entered by: Stefan Savov

17:28 Jan 9, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate / Real estate
Bulgarian term or phrase: Идеална част
Идеални части, които влизат в общия обем на имота, предмет на сделка
Stefan Savov
Bulgaria
Undivided share/interest
Explanation:
http://www.businessdictionary.com/definition/undivided-inter...
http://www.property-conveyancing.net/conveyancing/buying-in-...
Selected response from:

Lyubka Stambolieva
Bulgaria
Grading comment
Това се приближава най-точно до българското значение, макар че не този термин ще използвам. Благодаря Ви за старанието!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5share
Emilia Delibasheva
4 +1Undivided share/interest
Lyubka Stambolieva
3 +1co-ownership sharexxxserina


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
share


Explanation:
От българо-английския речник на Габеров

Emilia Delibasheva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря Ви, но Вашето предложение е твърде общо.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Skipp
5 hrs
  -> Thanks.

agree  Mihaela Boteva
5 hrs
  -> Thanks.

agree  atche84: за собственост на здание това е точният термин - другите два са нерелевантни
12 hrs
  -> Thanks.

agree  Iva Ilieva
15 hrs
  -> Thanks.

agree  Alexandra Staneva
19 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Undivided share/interest


Explanation:
http://www.businessdictionary.com/definition/undivided-inter...
http://www.property-conveyancing.net/conveyancing/buying-in-...

Lyubka Stambolieva
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Това се приближава най-точно до българското значение, макар че не този термин ще използвам. Благодаря Ви за старанието!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov
4 mins
  -> Thanks

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
co-ownership share


Explanation:
Просто предлагам вариант.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-01-09 22:24:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.maxima.cz/en/pravni_poradna_1.aspx?cislo=12

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-01-09 22:34:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.msullivan.com/equity_sharing/index.html

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-01-09 22:39:34 GMT)
--------------------------------------------------

В доста други сайтове също така се споменава и мисля че така най-добре се разбира за каква част от имот говорим.

xxxserina
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря Ви, но Вашето предложение се касае за друга форма на собственост и не засяга идеалните части в имот-етажна собственост.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kremena Gancheva:
1 day14 mins