KudoZ home » Bulgarian to English » Real Estate

емлячен регистър

English translation: property tax register


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:емлячен регистър
English translation:property tax register
Entered by: Sylvia Ivanova

09:31 Sep 3, 2008
Bulgarian to English translations [PRO]
Real Estate
Bulgarian term or phrase: емлячен регистър
Става въпрос за възстановяване на собственост върху гори, за които има емлячен регистър.
Iva Ilieva
United Kingdom
property tax register
Explanation:
Досега така съм го превеждала. Успех!

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-09-03 09:41:07 GMT)
--------------------------------------------------

Не е изпуснал "з"-то. Термина е такъв :)
Selected response from:

Sylvia Ivanova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1property tax registerSylvia Ivanova
4land registry
C_Metschkaroff
Summary of reference entries provided
C_Metschkaroff

  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
property tax register


Explanation:
Досега така съм го превеждала. Успех!

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-09-03 09:41:07 GMT)
--------------------------------------------------

Не е изпуснал "з"-то. Термина е такъв :)

Sylvia Ivanova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Да, наистина не е изпуснато "з"-то. :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentina Novakova: да, прибързах нещо, сега видях, че става дума за регистър на имоти преди национализацията
58 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
land registry


Explanation:
Вижте и препратките по темата!

C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12




Reference comments


1 hr
Reference

Reference information:
Вижте този линк - http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/real_estate/2354...
Дискусията е доста обяснителна. Вижте също и всички препратки на участниците!!!

C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12