KudoZ home » Bulgarian to German » Bus/Financial

осигурителна книжка

German translation: Versicherungsausweis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:осигурителна книжка
German translation:Versicherungsausweis
Entered by: Maya Todorova

16:15 Jan 26, 2004
Bulgarian to German translations [PRO]
Bus/Financial
Bulgarian term or phrase: осигурителна книжка
Въведената в Персоналния регистър на НОИ информация ще позволява да се заверява осигурителен стаж без да има необходимост от **осигурителни книжки** за самоосигуряващите се лица.
Maya Todorova
Versicherungsausweis
Explanation:
Arbeitsbuch bedeutet òðóäîâà êíèæêà
Selected response from:

Ludmilla Eimer
Germany
Grading comment
Áëàãîäàðÿ, Ëþäìèëà! Äà, êàòî ïðî÷åòîõ òâîÿ îòãîâîð, ñå ñåòèõ, ÷å òî÷íî òàêà ñå êàçâà íåìñêàòà îñèãóðèòåëíà êíèæêà. Îùå ñè ïàçÿ ìîÿ Versicherungsausweis îò ñòóäåíòñêèòå ãîäèíè â ÃÄÐ. Ìèíàëàòà ãîäèíà íàó÷èõ, ÷å íà áúëãàðèòå, êîèòî ñà çàâúðøèëè â Ãåðìàíèÿ, ãîäèíèòå íà ñëåäâàíåòî èì ñå çà÷èòàò çà íåìñêè îñèãóðèòåëåí ñòàæ è ïî òàêúâ íà÷èí çà íåìñêà ïåíñèÿ. Íî èìà îùå äâå èçèñêâàíèÿ:
1. Èçèñêâàò ñå ìèíèìóì 5 ãîäèíè íåìñêè îñèãóðèòåëåí ñòàæ çà äà ñå êàíäèäàòñòâà çà íåìñêà ïåíñèÿ,
2. Îñâåí ãîäèíèòå íà ñëåäâàíåòî (êîèòî ñà ñàìî Anrechnungszeit) òðÿáâà äà èìà è ïîíå åäíà îñèãóðèòåëíà âíîñêà çà ðåàëåí òðóäîâ ñòàæ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Versicherungsausweis
Ludmilla Eimer
5Nachweis der versicherten ZeitChristina Duneva-Boujuklieva
4Arbeitsbuch
Сергей Лузан


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Arbeitsbuch


Explanation:
glaube ich hier. Was noch? Nicht besseres fällt mir ein. Viel Spaß, Diona7!

Сергей Лузан
Russian Federation
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 21

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
îñèãóðèòåëíà êíèæ
Versicherungsausweis


Explanation:
Arbeitsbuch bedeutet òðóäîâà êíèæêà

Ludmilla Eimer
Germany
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 66
Grading comment
Áëàãîäàðÿ, Ëþäìèëà! Äà, êàòî ïðî÷åòîõ òâîÿ îòãîâîð, ñå ñåòèõ, ÷å òî÷íî òàêà ñå êàçâà íåìñêàòà îñèãóðèòåëíà êíèæêà. Îùå ñè ïàçÿ ìîÿ Versicherungsausweis îò ñòóäåíòñêèòå ãîäèíè â ÃÄÐ. Ìèíàëàòà ãîäèíà íàó÷èõ, ÷å íà áúëãàðèòå, êîèòî ñà çàâúðøèëè â Ãåðìàíèÿ, ãîäèíèòå íà ñëåäâàíåòî èì ñå çà÷èòàò çà íåìñêè îñèãóðèòåëåí ñòàæ è ïî òàêúâ íà÷èí çà íåìñêà ïåíñèÿ. Íî èìà îùå äâå èçèñêâàíèÿ:
1. Èçèñêâàò ñå ìèíèìóì 5 ãîäèíè íåìñêè îñèãóðèòåëåí ñòàæ çà äà ñå êàíäèäàòñòâà çà íåìñêà ïåíñèÿ,
2. Îñâåí ãîäèíèòå íà ñëåäâàíåòî (êîèòî ñà ñàìî Anrechnungszeit) òðÿáâà äà èìà è ïîíå åäíà îñèãóðèòåëíà âíîñêà çà ðåàëåí òðóäîâ ñòàæ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema
1 hr

agree  Veneta Georgieva
18 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Nachweis der versicherten Zeit


Explanation:
Arbeitsbuch å áóêâàëåí ïðåâîä íà òðóäîâà êíèæêà.


Christina Duneva-Boujuklieva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 42