KudoZ home » Bulgarian to German » Bus/Financial

Агенция по приходите

German translation: Einnahmeagentur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:Агенция по приходите
German translation:Einnahmeagentur
Entered by: Maya Todorova

17:21 Jan 26, 2004
Bulgarian to German translations [PRO]
Bus/Financial
Bulgarian term or phrase: Агенция по приходите
Подобряване администрирането на преки и косвени данъци, повишаване събираемостта на данъците и осигурителните вноски чрез създаване на Национална агенция по приходите
Maya Todorova
Einnahmeagentur
Explanation:
März 2004 mitteilen. Die entsprechenden Modalitäten wird die Einnahmeagentur
bekannt geben. Ab jenem Datum, an dem der Antrag bzw. ...
Selected response from:

Veneta Georgieva
Bulgaria
Grading comment
Áëàãîäàðÿ òè, Âåíåòà!
Äà, è àç ìèñëÿ, ÷å å ïî-ïðàâèëíî äà èçïîëçâàìå òåðìèíà Einnahmen, êàñàå ñå çà staatliche Einnahmen. Íàìåðèõ è åäèí íåìñêè ëèíê:

PRESSEDIENST
... und indem durch die Auflösung der Oberfinanzdirektion und durch die Strukturreform
der Finanzämter die Steuerverwaltung als Einnahmebehörde gestärkt wird. ...
www.gruene-landtag-sh.de/info/2003/334.htm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Nationale Einkommensagentur
Ludmilla Eimer
4Einnahmeagentur
Veneta Georgieva


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Агенция по прихо
Nationale Einkommensagentur


Explanation:
Es wäre nur ein Vorschlag in bezug auf die Besonderheiten des bulgarischen Steuersystems.

Ludmilla Eimer
Germany
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christina Duneva-Boujuklieva
15 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Агенция по прихо
Einnahmeagentur


Explanation:
März 2004 mitteilen. Die entsprechenden Modalitäten wird die Einnahmeagentur
bekannt geben. Ab jenem Datum, an dem der Antrag bzw. ...


    www.lanthaler-berger.it/de/aktuelles/ rundschreiben/138.htm
Veneta Georgieva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 238
Grading comment
Áëàãîäàðÿ òè, Âåíåòà!
Äà, è àç ìèñëÿ, ÷å å ïî-ïðàâèëíî äà èçïîëçâàìå òåðìèíà Einnahmen, êàñàå ñå çà staatliche Einnahmen. Íàìåðèõ è åäèí íåìñêè ëèíê:

PRESSEDIENST
... und indem durch die Auflösung der Oberfinanzdirektion und durch die Strukturreform
der Finanzämter die Steuerverwaltung als Einnahmebehörde gestärkt wird. ...
www.gruene-landtag-sh.de/info/2003/334.htm