KudoZ home » Bulgarian to German » Bus/Financial

надвнесени данъци

German translation: zuviel gezahlte Steuer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:§Я§С§Х§У§Я§Ц§г§Ц§Я§Ъ §Х§С§Я§м§и§Ъ
German translation:zuviel gezahlte Steuer
Entered by: Maya Todorova

18:40 Jan 26, 2004
Bulgarian to German translations [PRO]
Bus/Financial
Bulgarian term or phrase: надвнесени данъци
Необходимо е създаване на общ регистър на длъжниците или съвместно ползване на съществуващите регистри на данъчната администрация и на НОИ, така че при възстановяване на ДДС и други **надвнесени данъци** да се погасяват съществуващи задължения към НОИ.
Maya Todorova
zuviel gezahlte Steuer
Explanation:
... sollen zuviel gezahlte Steuer zurückerstattet bekommen. ...
Selected response from:

Veneta Georgieva
Bulgaria
Grading comment
§£§Ö§ß§Ö§ä§Ñ, §Þ§ß§à§Ô§à §ä§Ú §Ò§Ý§Ñ§Ô§à§Õ§Ñ§â§ñ! §¢§Ý§Ñ§Ô§à§Õ§Ñ§â§ñ §Ú §ß§Ñ §·§â§Ú§ã§ä§Ú§ß§Ñ, §ä§ñ §ã§ì§ë§à §Ö §á§â§Ñ§Ó§Ñ. §£ §ß§Ö§Þ§ã§Ü§Ú§ñ Google zuviel gezahlte Steuer §ã§Ö §ã§â§Ö§ë§Ñ §à§Ò§ë§à §Ó §Ö§Õ§Ú§ß§ã§ä§Ó§Ö§ß§à §Ú §Ó §Þ§ß§à§Ø§Ö§ã§ä§Ó§Ö§ß§à §é§Ú§ã§Ý§à §Ü§ì§Þ 300 §á§ì§ä§Ú, §ß§à ¨¹berzahlte Steuer §ã§ì§ë§à §ã§Ö §ã§â§Ö§ë§Ñ, §Þ§Ñ§Ü§Ñ§â §Ú §á§à-§â§ñ§Õ§Ü§à - §à§Ü§à§Ý§à 80 §á§ì§ä§Ú.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5SteuerueberzahlungChristina Duneva-Boujuklieva
4 +1zuviel gezahlte Steuer
Veneta Georgieva


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
надвнесени данъ&
zuviel gezahlte Steuer


Explanation:
... sollen zuviel gezahlte Steuer zurückerstattet bekommen. ...


    Reference: http://www.bundestag.de/presse/bp/1999/bp9909/9909037.html
Veneta Georgieva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 238
Grading comment
§£§Ö§ß§Ö§ä§Ñ, §Þ§ß§à§Ô§à §ä§Ú §Ò§Ý§Ñ§Ô§à§Õ§Ñ§â§ñ! §¢§Ý§Ñ§Ô§à§Õ§Ñ§â§ñ §Ú §ß§Ñ §·§â§Ú§ã§ä§Ú§ß§Ñ, §ä§ñ §ã§ì§ë§à §Ö §á§â§Ñ§Ó§Ñ. §£ §ß§Ö§Þ§ã§Ü§Ú§ñ Google zuviel gezahlte Steuer §ã§Ö §ã§â§Ö§ë§Ñ §à§Ò§ë§à §Ó §Ö§Õ§Ú§ß§ã§ä§Ó§Ö§ß§à §Ú §Ó §Þ§ß§à§Ø§Ö§ã§ä§Ó§Ö§ß§à §é§Ú§ã§Ý§à §Ü§ì§Þ 300 §á§ì§ä§Ú, §ß§à ¨¹berzahlte Steuer §ã§ì§ë§à §ã§Ö §ã§â§Ö§ë§Ñ, §Þ§Ñ§Ü§Ñ§â §Ú §á§à-§â§ñ§Õ§Ü§à - §à§Ü§à§Ý§à 80 §á§ì§ä§Ú.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema
17 mins
  -> Vielen Dank!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Steuerueberzahlung


Explanation:
Ðóñêî - íåìñêè è íåìñêî ðóñêè èêîíîìè÷åñêè ðå÷íèöè

Christina Duneva-Boujuklieva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 42