KudoZ home » Bulgarian to German » Marketing

институционален инвеститор

German translation: institutionaler Investor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:институционален инвеститор
German translation:institutionaler Investor
Entered by: Veneta Georgieva

16:08 Mar 27, 2002
Bulgarian to German translations [PRO]
Marketing
Bulgarian term or phrase: институционален инвеститор
Фирмата Х като институционален инвеститор ще осигури своята помощ на ръководния екип с ....
Veneta Georgieva
Bulgaria
institutionaller Investor
Explanation:
institutionaller Investor
Selected response from:

grinberg_a
Grading comment
Áëàãîäàðÿ çà îòãîâîðà, òîé ïîòâúðäè ìîÿ ïðåâîä. Çàáåëåæêàòà ìè êàñàå ïðàâîïèñà íà äóìàòà "institutionaler".
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1institutionaller Investorgrinberg_a
4institutioneller AnlegerJacek Krankowski


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
institutioneller Anleger


Explanation:
JK

Jacek Krankowski

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
institutionaller Investor


Explanation:
institutionaller Investor

grinberg_a
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 5
Grading comment
Áëàãîäàðÿ çà îòãîâîðà, òîé ïîòâúðäè ìîÿ ïðåâîä. Çàáåëåæêàòà ìè êàñàå ïðàâîïèñà íà äóìàòà "institutionaler".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Сергей Лузан
461 days