KudoZ home » Bulgarian to Greek » Finance (general)

рейтинг

Greek translation: βαθμολογία


20:47 Mar 12, 2008
Bulgarian to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Bulgarian term or phrase: рейтинг
ρέιτινγκ се среща в интернет, но не достатъчно пъти, за да е подходящо.
Da_jivee
Greek translation:βαθμολογία
Explanation:
защото все пак за играта става дума, явно:)
Selected response from:

Metodi Gerasimov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4βαθμολογία
Metodi Gerasimov
3εκτίμηση
Milena Sahakian


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
εκτίμηση


Explanation:
Все пак зависи от контекста.

За кредитен рейтинг съм го срещала.


    Reference: http://www.answers.com/topic/rating?cat=biz-fin
    Reference: http://www.icap.gr/services/business_info/online_services/on...
Milena Sahakian
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
βαθμολογία


Explanation:
защото все пак за играта става дума, явно:)

Metodi Gerasimov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 27