ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Bulgarian to Greek » Marketing / Market Research

Агенция по вписванията

Greek translation: Οργανισμός καταχωρήσεων (της Βουλγαρίας)

05:10 Apr 24, 2009
Bulgarian to Greek translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Bulgarian term or phrase: Агенция по вписванията
Министерство на правосъдието, Агенция по вписванията издава удостоверение за вписването на учредителен протокол на фирма.
Da_jivee
Greek translation:Οργανισμός καταχωρήσεων (της Βουλγαρίας)
Explanation:
Не намирам официален превод, та калкирам.
Selected response from:

Metodi Gerasimov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5μητρώο ανωνύμων εταιρειών
marinagr
4Υπηρεσία μητρώουellito79
2Οργανισμός καταχωρήσεων (της Βουλγαρίας)
Metodi Gerasimov


  

Answers


2 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Οργανισμός καταχωρήσεων (της Βουλγαρίας)


Explanation:
Не намирам официален превод, та калкирам.

Metodi Gerasimov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 60

122 days   confidence: Answerer confidence 5/5
μητρώο ανωνύμων εταιρειών


Explanation:
всички АД и СД се вписват в "μητρώο ανωνύμων εταιρειών"

marinagr
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

260 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Υπηρεσία μητρώου


Explanation:
Винаги съм превеждала като Υπηρεσία Καταχωρήσεων, но открих следното:


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=el&ihmlang=...
ellito79
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian