KudoZ home » Bulgarian to Italian » Law: Contract(s)

dogovor za naem

Italian translation: contratto di affitto


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:договор за наем
Italian translation:contratto di affitto
Entered by: Irena Pizzi

18:23 Feb 3, 2009
Bulgarian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Bulgarian term or phrase: dogovor za naem
Как да преведа ЕГН на италиански?
Благодаря!
georgie_thomas
contratto di affitto
Explanation:
codice anagrafico
Selected response from:

Irena Pizzi
Italy
Grading comment
blagodarq mnogo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2contratto di affitto
Irena Pizzi
5contratto di locazionePetia Pavlova


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
contratto di affitto


Explanation:
codice anagrafico

Irena Pizzi
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
blagodarq mnogo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vstoycheva
3 mins
  -> Благодаря!

agree  milatrad
18 hrs

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
contratto di locazione


Explanation:
CODICE CIVILE art. 1571-1611
Capo VI Della locazione
Articolo 1571 Nozione
La locazione è il contratto col quale una parte si obbliga a far godere all'altra una cosa mobile o immobile per un dato tempo (1572 e seguenti), verso un determinato corrispettivo (att. 180).
http://www.leggeonline.info/codicecivile/art1571.php
НАЕМ. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ
1.Понятие
Наемът е съглашение,по силата на което едно лице (наемодател) отстъпва на друго лице (наемател) временното използване на вещ,а наеемателят се задъл-жава да му изплаща определена парична сума (наемна цена). http://pravo.pass.as/e107_plugins/content/content.php?conten...



(5) като има предвид, че на практика договорите, свързани с придобиването на правото на временно ползване на една или повече обекти на недвижима собственост, се различават от договорите за наем; като имат предвид, че тази разлика може да се прояви, inter alia, в начините на плащане;

5. considerando che, nella prassi, i contratti concernenti l'acquisizione di un diritto di utilizzazione a tempo parziale di uno o più beni immobili differiscono dai contratti di locazione; che tale differenza si manifesta, tra l'altro, nelle modalità di pagamento;
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=it&ihmlang=...




Example sentence(s):
  • CODICE CIVILE art. 1571-1611 Capo VI Della locazione Articolo 1571 Nozione La locazione è il contratto col quale una parte si obbliga a far godere all'altra una cosa mobile o immobile per un dato tempo (1572 e seguenti), verso un determinato corrispet
  • НАЕМ. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ 1.Понятие Наемът е съглашение,по силата на което едно лице (наемодател) отстъпва на друго лице (наемател) в

    Reference: http://www.leggeonline.info/codicecivile/art1571.php
    Reference: http://pravo.pass.as/e107_plugins/content/content.php?conten...
Petia Pavlova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4