KudoZ home » Bulgarian to Italian » Mechanics / Mech Engineering

кабелоподобен проводник

Italian translation: cavo di potenza flessibile con isolamento in gomma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Bulgarian term or phrase:кабелоподобен проводник
Italian translation:cavo di potenza flessibile con isolamento in gomma
Entered by: lana06

16:15 Nov 2, 2007
Bulgarian to Italian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / железници
Bulgarian term or phrase: кабелоподобен проводник
"Ел.инсталацията е съобразена с конструкцията и се изпълнява с кабелоподобен проводник ШКСВВ 3кV".

Намерих ШКСВВ като "силов гъвкав кабел с каучукова изолация" , но не знам как да го преведал
Guergana Krasteva
Italy
cavo di potenza flessibile con isolamento in gomma
Explanation:
това е във връзка с обяснението, което даваш, надявам се да е точно
Selected response from:

lana06
Bulgaria
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cavo di potenza flessibile con isolamento in gommalana06
3cavo flessibile armato (in guaina di gomma)
Irena Pizzi


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cavo flessibile armato (in guaina di gomma)


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-02 17:42:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mondini.com/cat_03.php

Irena Pizzi
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cavo di potenza flessibile con isolamento in gomma


Explanation:
това е във връзка с обяснението, което даваш, надявам се да е точно

lana06
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Grazie!