KudoZ home » Bulgarian to Russian » Construction / Civil Engineering

тераколов разтвор

Russian translation: cement ground coat mortar


12:42 Feb 14, 2009
Bulgarian to Russian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Констативен протокол
Bulgarian term or phrase: тераколов разтвор
Наблюдават се множество участъци с липса на бетоново покритие, каверни и обрушване на вертикалните елементи като болшинството от същите са замазани с циментопясъчен или тераколов разтвор.

Този тераколов разтвор гугълът и на български не ми го намери, какво да говоря за руски. Някой може ли да ми помогне? Предварително благодаря!
Slaveya Dimitrova
Bulgaria
Russian translation:cement ground coat mortar
Explanation:
"Теракол" е запазена марка на българската фирмма "BORD" за циментова шпакловка за изравняване на стени, "обръщане" каси на PVC дограма и др. Може подобно нещо да се произвежда в други държави под различни марки, но тъй като марката Terracol в най-добрия случай ще е позната с Бъолгария, Македония и евентуално Гърция, по-добре е да се преведе описателно.
Selected response from:

Yassen Tounev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря, беше ми от голяма полза, макар че аз го исках на руски :-)) Но информацията, която ми беше подадена, ми свърши чудесна работа. Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cement ground coat mortar
Yassen Tounev
4цементная шпатлевкаklyunchev


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
cement ground coat mortar


Explanation:
"Теракол" е запазена марка на българската фирмма "BORD" за циментова шпакловка за изравняване на стени, "обръщане" каси на PVC дограма и др. Може подобно нещо да се произвежда в други държави под различни марки, но тъй като марката Terracol в най-добрия случай ще е позната с Бъолгария, Македония и евентуално Гърция, по-добре е да се преведе описателно.


    Reference: http://www.boro-bg.com/downloads/downloads_upload/19-teracol...
Yassen Tounev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря, беше ми от голяма полза, макар че аз го исках на руски :-)) Но информацията, която ми беше подадена, ми свърши чудесна работа. Благодаря!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
цементная шпатлевка


Explanation:
http://yandex.ru/yandsearch?text=цементная шпатлевка&stparho...

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian