KudoZ home » Catalan to Spanish » Law: Contract(s)

rep

Spanish translation: se recibe


18:01 Jan 8, 2008
Catalan to Spanish translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / licitació
Catalan term or phrase: rep
De conformitat amb l’article 80.4 del Reial Decret 1098/2001, aquesta oferta no serà admesa si el justificant és posterior a la data i hora de la finalització del termini de presentació i l’anunci de remissió es "rep" fora del dia en que acaba aquest termini.

(La frase és clara però no puc trobar enlloc "rep")
Ryszard Matuszewski
Spanish translation:se recibe
Explanation:
És una forma del present del verb "rebre" :) (3a persona sg)
Selected response from:

Maria Rosich Andreu
Spain
Grading comment
Clar, estic cansat :-). Graciès!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4se recibe
Maria Rosich Andreu
5 +1recibe
Laura Calvo Valdivielso
5se recibersg
4es recibido
disatexsl


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
se recibe


Explanation:
És una forma del present del verb "rebre" :) (3a persona sg)

Maria Rosich Andreu
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
Grading comment
Clar, estic cansat :-). Graciès!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Etienne Muylle Wallace: correcte!
0 min

agree  odisea
1 min

agree  xavierbc: Tan senzill com això!
24 mins

agree  Eduard Salas: Ni més ni menys.
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
recibe


Explanation:
No és més que la 3ª persona singular del verb "rebre" (per això no ho trobaves a cap diccionari).

Laura Calvo Valdivielso
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  odisea
0 min

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
se recibe


Explanation:
És del verb rebre, d'ús totalment normal i corrent.

rsg
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
es recibido


Explanation:
es la conjugación del verbo...

disatexsl
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench