KudoZ home » Catalan to Spanish » Other

caragol de serp

Spanish translation: Iberellus balearicus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Catalan term or phrase:caragol de serp
Spanish translation:Iberellus balearicus
Entered by: Lavinia Pirlog

18:25 Jan 10, 2003
Catalan to Spanish translations [Non-PRO]
/ fauna
Catalan term or phrase: caragol de serp
Els invertebrats són els veritables pobladors del planeta Terra i, és clar, també de les Illes Balears. Molts d'ells són endèmics, això és que només viuen a les Illes Balears. Això passa amb molts de caragols terrestres, com el caragol de serp o el caragol operculat.

Gracias,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
Iberellus balearicus
Explanation:
Tampoco yo he encontrado la traducción, pero di con un nombre científico distinto


... Pitiüses. Caragols * Caragol de serp ( Iberellus balearicus ), endèmic
de Mallorca. * Allognathus graellsianus , endèmic de Mallorca. ...
weib.caib.es/Recursos/balears_abans_humans/ ajuda_professor.PDF -
Selected response from:

Susana Galilea
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Iberellus companyonii
Carolina Lopez Garcia
3Iberellus balearicusSusana Galilea


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Iberellus companyonii


Explanation:
Com que sols existeix a les illes, sembla que no hi ha traducció al castellà, encara que si he trobat el nom científic.

Sort


    Reference: http://perso.wanadoo.es/antguasch/especies/animals/inverteb/...
Carolina Lopez Garcia
Native speaker of: Native in SpanishSpanish

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Iberellus balearicus


Explanation:
Tampoco yo he encontrado la traducción, pero di con un nombre científico distinto


... Pitiüses. Caragols * Caragol de serp ( Iberellus balearicus ), endèmic
de Mallorca. * Allognathus graellsianus , endèmic de Mallorca. ...
weib.caib.es/Recursos/balears_abans_humans/ ajuda_professor.PDF -

Susana Galilea
United States
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 8