KudoZ home » Croatian to English » Business/Commerce (general)

CMR

English translation: Medjunarodni tovarni list


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:CMR
English translation:Medjunarodni tovarni list
Entered by: danijela

10:54 Dec 7, 2004
Croatian to English translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
Croatian term or phrase: CMR
Zapravo me zanima i puni naziv te kratice na engleskom i kako bi se prevela na hrvatski. Radi se o nekoj vrsti tovarnog lista ili potvrde koju špediter izdaje po primitku robe. Hvala unaprijed.
danijela
Medjunarodni tovarni list
Explanation:
... u cestovnom prijevozu roba
Selected response from:

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala svima, i priznajem da su svi odgovori korisni, ali u ovom kontekstu mi odgovara ovaj prijedlog.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Medjunarodni tovarni list
Nenija Hasanic
5CMR - Konvencija o ugovoru o međunarodnom prometu robe cestom.
Mike Lovric
5CMR (Convention relative au Contrat du Transport International de Marchandises par Route) - ConventiMajaM
5Nije na engleskom nego na francuski
Margarita Ioannidou
3s.b.Tamara Ferencak


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Nije na engleskom nego na francuski


Explanation:
Convention relative au contrat de transport international des merchandises par route


Nadam se da sam pomogla.

Margarita Ioannidou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tamara Ferencak: nije francuski nego engleski (vidi dolje)
5 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s.b.


Explanation:
Konvencija o međunarodnom prijevozu robe cestom
Engleski naziv: Convention on Carriage of Goods by Road

Jel' to mozda pase u Vas kontekst?

Tamara Ferencak
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Medjunarodni tovarni list


Explanation:
... u cestovnom prijevozu roba

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala svima, i priznajem da su svi odgovori korisni, ali u ovom kontekstu mi odgovara ovaj prijedlog.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
6 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
CMR (Convention relative au Contrat du Transport International de Marchandises par Route) - Conventi


Explanation:
to je vec bilo na kudoz-u

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-12-07 11:09:42 GMT)
--------------------------------------------------

nesto je zakazao cut and paste, evo jos jednom:

CMR (Convention relative au Contrat du Transport International de Marchandises par Route) - Convention on the Contract for the International Carriage of Goods by Road (CMR is the standard term)




    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=483531
MajaM
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
CMR - Konvencija o ugovoru o međunarodnom prometu robe cestom.


Explanation:

PRAVNI FAKULTET U ZAGREBU
... Komparativni prikaz odgovornosti prijevoznika za prijevoz stvari cestom i ... 5. Konvencija
o ugovoru o međunarodnom prijevozu robe cestom (CMR), Sl. ...
zakon.pravo.hr/3_studij/poslijedipl/ trgovacko/nastavni_program.htm - 65k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2004-12-07 11:54:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Visoki trgovački sud Republike Hrvatske - Home > Zbornik odluka ...
... 277. Konvencija o ugovoru za međunarodni prijevoz robe cestom (CMR) Narodne
novine- Međunarodni ugovori broj 1/92. članak 13 st. ...
www.vtsrh.hr/default.asp?ru=89& gl=200409300000104&sid=&jezik=1 - 29k

Mike Lovric
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8