KudoZ home » Croatian to English » Cinema, Film, TV, Drama

kontakt emisija

English translation: live talk show


20:16 Apr 5, 2004
Croatian to English translations [Non-PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
Croatian term or phrase: kontakt emisija
TV kontakt emisija
Zdenka Ivkovcic
Croatia
English translation:live talk show
Explanation:
or call-in talk show

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 21 mins (2004-04-06 02:37:06 GMT)
--------------------------------------------------

bez obzira na temu, kontakt emisija se zove \"talk show\". e sad, toj se frazi moze dodati rijec \"business\", tako da bi puni naziv bio \"business talk show.\"
Selected response from:

xxxNermina
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2live talk showxxxNermina
3 +2phone-in showIgor Kudrnovsky


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
phone-in show


Explanation:
Tako je barem prevedeno na web stranici HRT-a.

(Inače, tamo još uvijek stoji da imaju 3. program... talking about being up-to-date!)


    Reference: http://www.hrt.hr/hrt/htv_eng.html
Igor Kudrnovsky
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Vujosevic Caric: Text book: Tom Hutchinson, Project English, Oxford University Press
10 hrs

agree  A.Đapo
11 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
live talk show


Explanation:
or call-in talk show

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 21 mins (2004-04-06 02:37:06 GMT)
--------------------------------------------------

bez obzira na temu, kontakt emisija se zove \"talk show\". e sad, toj se frazi moze dodati rijec \"business\", tako da bi puni naziv bio \"business talk show.\"

xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
17 hrs

agree  Gordana Podvezanec
4 days