KudoZ home » Croatian to English » Education / Pedagogy

školski leksikon

English translation: school lexicon


21:32 Apr 6, 2004
Croatian to English translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy
Croatian term or phrase: školski leksikon
a na osnovu koje serije je 1963. godine u svesku o likovnim umjetnostima Školskog leksikona napisao i jedinicu o industrijskom oblikovanju
bjuric2
English translation:school lexicon
Explanation:
To je bila zbirka knjižica - otprilike 15 do 20, koliko me pamćenje služi -za svaki predmet (npr. Biologija, Povijest, Likovne umjetnosti...) s najosnovnijim pojmovima iz određene oblasti. Daleko manje i šturije od enciklopedije, a opširnije od pojmovnika. Školski leksikon je bio namijenjen učenicima viših razreda OŠ i srednjoškolcima.

Srdačno!
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
Thankyou
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2school lexicon
Kemal Mustajbegovic
5School encyclopedia
Veronica Prpic Uhing
4the lexicon of school subjectsMarija Vujosevic Caric


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
školski leksikon
School encyclopedia


Explanation:
School encyclopedia

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 53 mins (2004-04-06 23:26:02 GMT)
--------------------------------------------------

School Lexicon



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 15 mins (2004-04-06 23:47:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ako je to naziv casopisa onda bi ostavila
izvorni dio ili direktan prijevod -
School Lexicon


Veronica Prpic Uhing
United States
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 14

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
školski leksikon
the lexicon of school subjects


Explanation:
Mislim dabi, na temelju vašeg izvadka iz teksta, opće ideje što bi taj lekcikon imao biti, te primjera iz Oxfordova riječnika.

Marija Vujosevic Caric
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
školski leksikon
school lexicon


Explanation:
To je bila zbirka knjižica - otprilike 15 do 20, koliko me pamćenje služi -za svaki predmet (npr. Biologija, Povijest, Likovne umjetnosti...) s najosnovnijim pojmovima iz određene oblasti. Daleko manje i šturije od enciklopedije, a opširnije od pojmovnika. Školski leksikon je bio namijenjen učenicima viših razreda OŠ i srednjoškolcima.

Srdačno!

Kemal Mustajbegovic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thankyou

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
3 hrs

agree  Gordana Podvezanec
2 days14 hrs