KudoZ home » Croatian to English » Engineering: Industrial

principijelna shema

English translation: principal layout


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:principijelna shema
English translation:principal layout
Entered by: VIVA VOCE Ltd.

19:14 Feb 23, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / water purification plant
Croatian term or phrase: principijelna shema
vrsta nacrta (tlocrta) postrojenja
VIVA VOCE Ltd.
Croatia
principal layout
Explanation:
Ja bih predložila "layout", budući da sam se s tim pojmom češće susretala nego sa "scheme" baš vezano uz nacrte postrojenja.
Selected response from:

Ana Kübli
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1principal layout
Ana Kübli
3principal scheme
Marija Kostovic


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
principal scheme


Explanation:
pogledajte link:

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2008-02-23 20:14:40 GMT)
--------------------------------------------------

Ako se radi samo o shemi, koristila bih scheme, a ako je preciznije, sa svim dimenzijama, onda bih koristila layout. No nisam sigurna je li u tome stvar...


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:-2HGuBTvBpgJ:hrcak.srce...
Marija Kostovic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
principal layout


Explanation:
Ja bih predložila "layout", budući da sam se s tim pojmom češće susretala nego sa "scheme" baš vezano uz nacrte postrojenja.


    Reference: http://www.wartsila.com/,en,solutions,0,generalcontent,FDF29...
Ana Kübli
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day4 hrs