KudoZ home » Croatian to English » Finance (general)

nesukladnosti

English translation: nonconformity


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:nesukladnosti
English translation:nonconformity
Entered by: alen botica

15:24 Aug 2, 2006
Croatian to English translations [PRO]
Finance (general) / audit report
Croatian term or phrase: nesukladnosti
Pronalasci identificirani kao nesukladnosti kategorije 2 (NC2) zahtijevaju od tvrtke da poduzme popravne radnje unutar vremenskog razdoblja označenog u popisu pronalazaka ‘List of Findings’. Učinkovitost poduzetih radnji biti će provejrena na idućem auditu
ili
Tvrtka unutar 13 tjedana od datuma ovog audita mora odgovoriti na pronalaske identificirane kao nesukladnost. Odgovor mora uključivati rezultate istraživanja uzroka nesukladnosti, poduzete popravne radnje I dokaz o učinkovitosti poduzetih popravnih radnji. U slučaju Inicijalnog audita, kompletan izvještaj biti će proslijeđen Komisiji za stručni pregled nakon što Lead auditor prihvati popravne radnje.
bjuric2
nonconformity
Explanation:
možda ovo

http://www.dnvcert.com/DNV/Certification1/Resources1/Article...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-02 16:51:18 GMT)
--------------------------------------------------

I PRINCIPALI PROCESSI VERIFICATI DURANTE L'AUDIT ... Non Conformità di Classe 2 (NC2) - attribuita nelle seguenti situazioni: ...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-02 16:58:54 GMT)
--------------------------------------------------

treba li se nesukladnost te opreme s èlankom 2. pripisati. nedostatku usklaðenih norma iz ... whether its non-conformity with Article 2 is attributable ...
www.hzn.hr/Publikacije/pdfbrosure/2003/smjernica 73-23-EEC....
Selected response from:

alen botica
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3discrepancy, difference
Sherefedin MUSTAFA
3 +1noncomplianceVladimir Mavar
3 +1nonconformity
alen botica
3 +1incompliance
Mira Stepanovic
4incoherencearsenates
3umatchedwsstuk


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
discrepancy, difference


Explanation:
ovdje množina

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Kardum
2 mins
  -> Zahvaljujem, Ana.

agree  Karen Ordanic: discrepancies
25 mins
  -> Svakako, množina. Zahvaljujem, Karen.

agree  arsenates
1 hr
  -> Zahvaljujem, arsenates.

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incoherence


Explanation:
samo prijedlog

arsenates
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
incompliance


Explanation:
not complying with, not in acccordance with


"Po tome Vlada nema odgovornosti u značajnom dijelu svojeg djelovanja prema nikom , a što je nesukladno Ustavu.... "http://www.vjesnik.hr/html/2000/10/21/Clanak.asp?r=pis&c=1

"Evo, nepojmljivo ti je u zapadnom svijetu da se ljudi oblače nesukladno svojoj financijskoj situaciji, a ovdje je normalno biti nadnaravno dobro odjeven i ..."


http://www.answers.com/topic/incompliance (pod 2)


    Reference: http://www.answers.com/topic/incompliance
Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wsstuk: not complying with.....too
1 hr
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umatched


Explanation:
not sure

wsstuk

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nonconformity


Explanation:
možda ovo

http://www.dnvcert.com/DNV/Certification1/Resources1/Article...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-02 16:51:18 GMT)
--------------------------------------------------

I PRINCIPALI PROCESSI VERIFICATI DURANTE L'AUDIT ... Non Conformità di Classe 2 (NC2) - attribuita nelle seguenti situazioni: ...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-02 16:58:54 GMT)
--------------------------------------------------

treba li se nesukladnost te opreme s èlankom 2. pripisati. nedostatku usklaðenih norma iz ... whether its non-conformity with Article 2 is attributable ...
www.hzn.hr/Publikacije/pdfbrosure/2003/smjernica 73-23-EEC....


    Reference: http://www.dnvcert.com/DNV/Certification1/Resources1/Article...
alen botica
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: to je pravi termin prema ISO 9001 Quality Management System (v. npr. http://www.finnevo.fi/eng/contents/iso9000_terms.htm )
2 hrs
  -> Da ako se radi o reviziji ili QMS-u, mislim da je to to!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
noncompliance


Explanation:
Ovaj sinonim dobro izražava pridržavanje pravila, normi, regulacija, itd.


    Reference: http://www.creighton.edu/researchcompliance/noncompliance.ht...
    Reference: http://www.thefreedictionary.com/noncompliance
Vladimir Mavar
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: da, cini mi se da je u tom kontekstu najbolji od svih do sada ponudjenih
10 hrs
  -> Hvala vam