KudoZ home » Croatian to English » Finance (general)

oznaka serije

English translation: class 'A' shares


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:oznaka serije dionica
English translation:class 'A' shares
Entered by: ihodak4

20:17 Oct 22, 2007
Croatian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Croatian term or phrase: oznaka serije
Svaka osnivačka dionica ima oznaku serije "A".
Hvala!
ihodak4
is an 'A' share/is classified as an 'A' share
Explanation:
kad drustvo ima razlicite serije dionica, cesto se nazivaju A, B itd.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-22 22:10:54 GMT)
--------------------------------------------------

class 'A' shares, class 'B' shares etc
Selected response from:

John Farebrother
United Kingdom
Grading comment
Hvala! Ne unosim u glosar baš to što ste vi naveli, nego sam prilagodila termin, ali se odnosi na Vaš prijedlog, pa zato i bodovi! Pozdrav!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3is an 'A' share/is classified as an 'A' share
John Farebrother
4 +1series
Dubravka Hrastovec


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
series


Explanation:
Uobičajeno je označavati npr. Series A pa potom navesti vrstu dionice.


Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
5 mins
  -> Hvala!

neutral  Kristina Kolic: više se koristi termin "class": Class A shares
12 hrs
  -> Vidiš, vidiš, to mi uopće nije palo na pamet! :-))

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
is an 'A' share/is classified as an 'A' share


Explanation:
kad drustvo ima razlicite serije dionica, cesto se nazivaju A, B itd.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-22 22:10:54 GMT)
--------------------------------------------------

class 'A' shares, class 'B' shares etc

John Farebrother
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala! Ne unosim u glosar baš to što ste vi naveli, nego sam prilagodila termin, ali se odnosi na Vaš prijedlog, pa zato i bodovi! Pozdrav!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
10 mins
  -> hvala kolegice

agree  Kristina Kolic: Definitivno 'A' shares ili Class A shares - ujedno i puno više rezultata na Google ;-)
12 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days14 hrs
  -> hvala