KudoZ home » Croatian to English » Government / Politics

programsko određenje

English translation: programme definition (mission statement AE)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:programsko određenje
English translation:programme definition (mission statement AE)
Entered by: xxxmentina

23:29 Nov 3, 2007
Croatian to English translations [PRO]
Government / Politics / NGOs
Croatian term or phrase: programsko određenje
Članice navedenih vijeća su organizacije mladih koje djeluju na području županije/grada, a koje su se, svjesne zajedničkih potreba suradnje i unaprjeđenja međusobne komunikacije, neovisno o svome programskome određenju, organizacijskome ustrojstvu i uz puno poštivanje političke, svjetonazorske, nacionalne, spolne, vjerske ili kulturne opredijeljenosti ili druge pripadnosti, udružile radi ostvarivanja zajedničkih interesa na oblikovanju i provedbi zajedničke lokalne politike za mlade, poboljšanja kvalitete i uvjeta života mladih i jačanja njihove samosvijesti za aktivno i odgovorno sudjelovanje u lokalnoj zajednici.
sazo
Croatia
programme definition
Explanation:
jedna od mogucnosti
Selected response from:

xxxmentina
Italy
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2programme definitionxxxmentina
3 +2mission statement
CroAnglo


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
programme definition


Explanation:
jedna od mogucnosti

xxxmentina
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Može i mission statement, ali ovo je bolje.
5 hrs

agree  Dubravka Hrastovec
8 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
mission statement


Explanation:
prijedlog...

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2007-11-04 16:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

in the united states, this is much more common, from my experience

CroAnglo
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Vaš mi se prijedlog više svidio, ali drugi prijedlog mi se bolje uklapao u kontekst.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  merri_t: je, ja mislim isto da je to to
13 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days