KudoZ home » Croatian to English » IT (Information Technology)

hosting

English translation: smještaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:hosting
English translation:smještaj
Entered by: Marija Kostovic

22:25 Mar 5, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / internet
Croatian term or phrase: hosting
Ima li već kakav udomaćen pojam za hosting? Radi se o čuvanju podataka ili postavljanju web stranice na server nekoga drugoga (host). Meni se čini da bi se moglo samo opisivati taj pojam, što nije elegantno u prijevodu, čak štoviše je neupotrebljivo.
vessna
smještaj
Explanation:
smještaj internet stranica na poslužitelj, iako se najčešće koristi hosting

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-03-05 23:04:25 GMT)
--------------------------------------------------

Možda:
Idealno rješenje za upravljanje datotekama kombinira sve značajke i prednosti pohrane, sigurnosne kopije i automatske sinkronizacije smještenih podataka.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2008-03-06 12:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

Posjetite stranice nekoliko web dizajn/hosting tvrtki (logit, posluh, hosting.com.hr, tramot) i vidjet ćete da se smještaj koristi jednako koliko i hosting (treba nekako objasniti o čemu se radi). Slažem se da bi hosting trebao ostati hosting, ali hosted storage i hosted backup treba prevesti.
Selected response from:

Marija Kostovic
Croatia
Grading comment
Puno hvala na pomoći Marija. Vaš prijevod rečenice je bio most helpful, dao je novi pogled na stvari i iskoristila sam ga :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2smještaj
Marija Kostovic
4pozicioniranjeglorija


Discussion entries: 3





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hosting, hosted
pozicioniranje


Explanation:
just an idea

glorija
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: The ideal file management solution combines all the features and strengths of hosted storage, hosted backup and automatic synchronization


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
hosting, hosted
smještaj


Explanation:
smještaj internet stranica na poslužitelj, iako se najčešće koristi hosting

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-03-05 23:04:25 GMT)
--------------------------------------------------

Možda:
Idealno rješenje za upravljanje datotekama kombinira sve značajke i prednosti pohrane, sigurnosne kopije i automatske sinkronizacije smještenih podataka.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2008-03-06 12:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

Posjetite stranice nekoliko web dizajn/hosting tvrtki (logit, posluh, hosting.com.hr, tramot) i vidjet ćete da se smještaj koristi jednako koliko i hosting (treba nekako objasniti o čemu se radi). Slažem se da bi hosting trebao ostati hosting, ali hosted storage i hosted backup treba prevesti.

Marija Kostovic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Puno hvala na pomoći Marija. Vaš prijevod rečenice je bio most helpful, dao je novi pogled na stvari i iskoristila sam ga :-)
Notes to answerer
Asker: Najljepša hvala! Oduševljena sam i u nevjerici kako brzo sam dobila odgovore. No, rečenica zvuči ovako: The ideal file management solution combines all the features and strengths of hosted storage, hosted backup and automatic synchronization


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV
46 mins
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days16 hrs