ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Croatian to English » Law (general)

katastarski izvadak

English translation: cadastre excerpt

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:katastarski izvadak
English translation:cadastre excerpt
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

03:14 Apr 14, 2006
Croatian to English translations [PRO]
Social Sciences - Law (general) / land survey
Croatian term or phrase: katastarski izvadak
Evo konteksta
Katastarski izvadak s ucrtanim prostornim medjama sustavni je dio ovog rjesenja

Po onome sto sam mogla da pronadjem na internetu, to je isto kao i 'posjedovni list'.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
cadastre excerpt
Explanation:
Land registry su zemljišne knjige tj. gruntovnica, čije se čestice u Hrvatskoj još uvijek ne podudaraju s katastrom, tako da još uvijek razlikujemo katastarski i z.k. izvadak. Pretpostavljam da je ista situacija i u Srbiji.
Selected response from:

Snjezana Kasapovic
Croatia
Grading comment
Hvala na odgovoru.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3cadastre excerptSnjezana Kasapovic
5land registry certificateihodak4
4deed
Branka Stankovic McCarthy


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deed


Explanation:
deed
Definition

A legal document conveying title to a property.


A written legal document used to convey ownership of real estate.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-04-14 05:01:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.landregistry.ie/

Land registry provides for registration of title and registration of deeds in relation to land.


    Reference: http://www.investordictionary.com/definition/deed.aspx
Branka Stankovic McCarthy
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
land registry certificate


Explanation:
prema Obuljen; Law dictionary

prema Iviru 'izvod iz zemljišnih knjiga' je - registered land certificate

ihodak4
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
cadastre excerpt


Explanation:
Land registry su zemljišne knjige tj. gruntovnica, čije se čestice u Hrvatskoj još uvijek ne podudaraju s katastrom, tako da još uvijek razlikujemo katastarski i z.k. izvadak. Pretpostavljam da je ista situacija i u Srbiji.

Snjezana Kasapovic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Hvala na odgovoru.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Kardum: U pravu ste, u Hrvatskoj su odvojeni katastar i gruntovnica tako da to treba istaknuti i u prijevodu. Vjerojatno bi mogli napisati i cadastre certificate (uz napomenu, budući da jedino upis u gruntovnicu znači da je netko vlasnik nekretnine).
7 hrs

agree  Pike: i s komentarom kolegice Kardum
1 day4 hrs

agree  dkalinic: Komentar kao kod kolegice Kardum
6 days