KudoZ home » Croatian to English » Law (general)

izvanraspravno vijeće

English translation: Out-of-Court Council


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:izvanraspravno vijeće
English translation:Out-of-Court Council
Entered by: Veronica Prpic Uhing

03:14 Jun 27, 2007
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Croatian term or phrase: izvanraspravno vijeće
u sudovima
Ana Naglić
Croatia
Out-of-Court Council
Explanation:
http://www.tranexp.hr/primjeri/primjeri_NeuroTran_recenica_0...

[Thu May 13 10:05:03 2004]
Izvanraspravno vijeće:
Out-of-Court Council:


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-06-27 15:02:42 GMT)
--------------------------------------------------

Izvanraspravno vijeće u općinskom i županijskom sudu sastavljeno je od 3 suca (čl.18/3 i 20/2). U općinskom sudu ovo vijeće donosi odluke izvan glavne rasprave (čl.18/3) dok u županijskom sudu vijeće od 3 suca sudi u II stupnju i donosi odluke izvan glavne rasprave i to: ....

http://www.my-bonsai.com/zakoni_skripte/

http://www.my-bonsai.com/zakoni_skripte/skripta-KPP_Milan_Pe...


Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Out-of-Court Council
Veronica Prpic Uhing
3the Court (not sitting)
John Farebrother


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the Court (not sitting)


Explanation:
mislim da je to - dakle dok ne rasprava. Vijece se takode moze zvati 'bench'

John Farebrother
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 78

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Out-of-Court Council


Explanation:
http://www.tranexp.hr/primjeri/primjeri_NeuroTran_recenica_0...

[Thu May 13 10:05:03 2004]
Izvanraspravno vijeće:
Out-of-Court Council:


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-06-27 15:02:42 GMT)
--------------------------------------------------

Izvanraspravno vijeće u općinskom i županijskom sudu sastavljeno je od 3 suca (čl.18/3 i 20/2). U općinskom sudu ovo vijeće donosi odluke izvan glavne rasprave (čl.18/3) dok u županijskom sudu vijeće od 3 suca sudi u II stupnju i donosi odluke izvan glavne rasprave i to: ....

http://www.my-bonsai.com/zakoni_skripte/

http://www.my-bonsai.com/zakoni_skripte/skripta-KPP_Milan_Pe...




Veronica Prpic Uhing
United States
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 42
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
55 mins
  -> Hvala!

agree  sazo
2 days16 hrs
  -> Hvala!