KudoZ home » Croatian to English » Law (general)

poziv za glavnu raspravu

English translation: summons for the hearing


12:38 Sep 12, 2007
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / sud, rasprava
Croatian term or phrase: poziv za glavnu raspravu
Radi se o rastavi braka.
eleonora_r
English translation:summons for the hearing
Explanation:
summons for the hearing ili
summons to the hearing (Izvor: M. Gačić: Englesko hrvatski rječnik prava, međunarodnih odnosa, kriminalistike i forenzičkih znanosti, kriminologije i sigurnosti)
Selected response from:

xxxAnita Britve
Croatia
Grading comment
Oba su odgovora u osnovi jednaka pa zato bodovi bržem. :) Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3summons for the hearingxxxAnita Britve
4 +2summons (to trial)
John Farebrother


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
summons for the hearing


Explanation:
summons for the hearing ili
summons to the hearing (Izvor: M. Gačić: Englesko hrvatski rječnik prava, međunarodnih odnosa, kriminalistike i forenzičkih znanosti, kriminologije i sigurnosti)


    Reference: http://www.opsi.gov.uk/SI/si1994/Uksi_19941975_en_1.htm
    Reference: http://www.finlex.fi/en/laki/kaannokset/2001/en20011528.pdf
xxxAnita Britve
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Oba su odgovora u osnovi jednaka pa zato bodovi bržem. :) Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ihodak4
29 mins
  -> Hvala!

agree  Sanja Ditko
23 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
11 days

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
summons (to trial)


Explanation:
'summons' je opsti naziv za sudski poziv, a tek u samom tekstu isprave se odredi o kakvom se pozivu radi. Glavna rasprava je 'trial', u brakorazvodnim parnicama samo ako je stvar osporena, inace je 'hearing'

John Farebrother
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 78

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: Warning: Don't try this at home! http://www.legalzoom.com/TX/divorceprocess.html
1 hr
  -> falemnderit

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 hrs
  -> hvala