ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Croatian to English » Law (general)

razlučni vjerovnik

English translation: creditor with separate satisfaction right

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:razlučni vjerovnik
English translation:creditor with separate satisfaction right
Entered by: Vesna Zivcic

19:31 May 12, 2004
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / bankruptcy proceedings
Croatian term or phrase: razlučni vjerovnik
Koji je termin za razlučnog vjerovnika na (BE) engleskom?
Kontekst: stečajni postupak

Samo definicije radi:

Razlučni vjerovnici su vjerovnici koji imaju pravo na odvojeno namirenje iz određenih dijelova stečajne mase.

Izlučni vjerovnici trenutno me ne zanimaju :-)

Zahvaljujem unaprijed!
Vesna Zivcic
creditor with separate satisfaction right
Explanation:
Hrv-eng. pravni rjecnik - Sandra Obuljen

razlucno pravo - separate satisfaction (discharge) right

izlucno pravo - exclusion right

Pozdrav
Selected response from:

xxxmarijana1
Grading comment
Hvala! Vidjela sam da je tako prevedeno i u engleskoj verziji hrvatskog zakona o stečaju, a i na nekim njemačkim siteovima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4creditor with separate satisfaction rightxxxmarijana1
4creditor with the right to separate settlement
Nedzad Selmanovic


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
creditor with the right to separate settlement


Explanation:
valjda će vam biti od koristi ovaj prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2004-05-12 19:58:28 GMT)
--------------------------------------------------

Article 38 Creditors with the Right to Separate Settlement


    Reference: http://www.rsprivatizacija.com/sr_lat/zakoni/zakon_o_stecajn...
    Reference: http://www.rsprivatizacija.com/en/laws/LAW_ON_BANKRUPTCY_PRO...
Nedzad Selmanovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
creditor with separate satisfaction right


Explanation:
Hrv-eng. pravni rjecnik - Sandra Obuljen

razlucno pravo - separate satisfaction (discharge) right

izlucno pravo - exclusion right

Pozdrav

xxxmarijana1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala! Vidjela sam da je tako prevedeno i u engleskoj verziji hrvatskog zakona o stečaju, a i na nekim njemačkim siteovima.