KudoZ home » Croatian to English » Marketing

već od 80 kuna

English translation: from 80 HRK


11:09 Nov 11, 2003
Croatian to English translations [Non-PRO]
Marketing
Croatian term or phrase: već od 80 kuna
marketing-oglašavanje povoljnih cijena
Marija
English translation:from 80 HRK
Explanation:
Ako oglašavate cijene i najniža počinje od 80 kuna onda je dovoljno navesti "from 80 HRK" jer je to ovdje uobičajeno, a HRK je međunarodna bankarska kratica za hrvatsku kunu.

Srdačno!
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
Hvala na pomoći
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6from 80 HRK
Kemal Mustajbegovic
5already from 80 kunas
Maria Gunzinam


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
already from 80 kunas


Explanation:
To je najniza/polazisna cijena po kojoj se nudi roba/usluga.

Maria Gunzinam
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
veæ od 80 kuna
from 80 HRK


Explanation:
Ako oglašavate cijene i najniža počinje od 80 kuna onda je dovoljno navesti "from 80 HRK" jer je to ovdje uobičajeno, a HRK je međunarodna bankarska kratica za hrvatsku kunu.

Srdačno!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 158
Grading comment
Hvala na pomoći

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
18 mins
  -> hvala!

agree  Carmen1105: already from 80 HRK (zbog konteksta)
29 mins

agree  Dubravka Zebec
3 hrs

agree  Nerman Jakubovic
4 hrs

agree  Floramye: Može i "Starting at 80 HRK"
5 days

agree  Franka72
35 days