KudoZ home » Croatian to English » Medical: Dentistry

položaj stolice u početni položaj

English translation: automatic return to position zero


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:položaj stolice u početni položaj
English translation:automatic return to position zero
Entered by: Dinap

14:32 Apr 30, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
Croatian term or phrase: položaj stolice u početni položaj
to su postavke na kontrolnoj ploči zubarske stolice
Dinap
Croatia
return chair / automatic return to position zero
Explanation:
Ako misliš pri tome na opciju na kontrolnoj ploči kojom se stolica vraća u početni polažaj, onda bih to stavila ovako.

Evo jednog primjera:
"Automatic return to position zero"
http://www.studental.org/g_g/dchair.php

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-30 16:02:13 GMT)
--------------------------------------------------

Ovdje je to "auto-return": http://www.dbdental.co.uk/spcleo.htm
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2return chair to the upright position
Justin Browne
3 +1return chair / automatic return to position zero
Kristina Kolic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
return chair to the upright position


Explanation:
Pitao sam mog otca, on je zubar, i rekao mi je da tako se pise u uputama.

Justin Browne
Serbia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: http://www.gsa-world.com/index.cfm?id=2222350603&doWhat=getD...
2 hrs
  -> hvala ti puno!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day2 mins
  -> Hvala ti!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
return chair / automatic return to position zero


Explanation:
Ako misliš pri tome na opciju na kontrolnoj ploči kojom se stolica vraća u početni polažaj, onda bih to stavila ovako.

Evo jednog primjera:
"Automatic return to position zero"
http://www.studental.org/g_g/dchair.php

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-30 16:02:13 GMT)
--------------------------------------------------

Ovdje je to "auto-return": http://www.dbdental.co.uk/spcleo.htm

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Zuppa-Baksa
1 hr
  -> Hvala!