KudoZ home » Croatian to English » Medical: Instruments

namjenski

English translation: application-specific


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:namjenski
English translation:application-specific
Entered by: eleonora_r

20:47 Feb 21, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / laparoscopic surgery
Croatian term or phrase: namjenski
LaparoCHOLANGIOSCOPE prvi je namjenski holedohoskop, točnije holangioskop u laparoskopskoj eri.
eleonora_r
application-specific
Explanation:
Pošla sam od njem. riječi 'anwendungsspezifisch', specifičan za primjenu.
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5application-specific
Dubravka Hrastovec
4 +3dedicatedxxxKale75
5special-purpose
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
application-specific


Explanation:
Pošla sam od njem. riječi 'anwendungsspezifisch', specifičan za primjenu.

Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
8 hrs
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic: http://www.siam.org/visiting/speakers/aarsvold.php
12 hrs
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
16 hrs
  -> Hvala!

agree  Maja Engel
16 hrs
  -> Hvala!

agree  xxxKale75
5 days
  -> Hvala! :-))

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
special-purpose


Explanation:
specific-purpose
special-purpose

Rijecnik

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dedicated


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-02-22 08:49:15 GMT)
--------------------------------------------------

moguce i ...designed...shodno kontekstu

xxxKale75
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
1 hr
  -> Zahvaljujem

agree  Sanja Rasovic
13 hrs
  -> Zahvaljujem

agree  Dubravka Hrastovec: Upravo sam danas naišla na termin 'dedicated' u ovom kontekstu, i to u tekstu jednog velikog američkog proizvođača laboratorijske opreme... Dakle, i ja se slažem. :-))
5 days
  -> Hvala Dubravka...iako sam i ja za Vas prijedlog nasao jako puno...stvar je izbora zapravo...vas prijedlog zaista zvuci tehnicki a moj pomalo na muzejski eksponat he he :) Hvala jos jednom!~