ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Croatian to English » Medical (general)

rtg sanacija prijeloma

English translation: detection of bone fracture by X-ray imaging

00:22 May 5, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Croatian term or phrase: rtg sanacija prijeloma
Nalaz: RTG sanacija prijeloma.

Hvala unaprijed na prijedlozima.
JJ
English translation:detection of bone fracture by X-ray imaging
Explanation:
RTG je dijagnostička metoda koja prethodi sanaciji prijeloma.Prijelom se sanira kirurški odnosno imobilizacijom putem udlage.RTG se samo može utvrditi mjesto, opseg odn. vrsta prijeloma. Npr. http://www.springerlink.com/content/trg4muk1kkrmm8mr/

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-05-05 10:16:15 GMT)
--------------------------------------------------

eleonora je u pravu, a sanacija prijeloma bila bi fracture care, pogledati: http://www.emedicine.com/Orthoped/topic636.htm

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-05-05 10:17:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cincinnatichildrens.org/health/info/orthopaedics/... ponegdje se sureće i care of fracture

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-05-05 10:17:43 GMT)
--------------------------------------------------

Znači da sumiramo: X-rays imaging, fracture care

--------------------------------------------------
Note added at 2 days6 hrs (2008-05-07 06:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

Vaše mi razmišljanje ima logike ali onda bi bilo dobro nekako to razjasniti npr. X-ray images display/show fracture care, da to ipak bude malo više smisleno nego u predlošku.
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Puno hvala svima na odgovorima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2detection of bone fracture by X-ray imagingDinap
4 +2(follow-up) x-ray; fracture correctionlirka
4x-ray fracture sanitation
Larisa Djuvelek-Ruggiero


Discussion entries: 2





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
detection of bone fracture by X-ray imaging


Explanation:
RTG je dijagnostička metoda koja prethodi sanaciji prijeloma.Prijelom se sanira kirurški odnosno imobilizacijom putem udlage.RTG se samo može utvrditi mjesto, opseg odn. vrsta prijeloma. Npr. http://www.springerlink.com/content/trg4muk1kkrmm8mr/

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-05-05 10:16:15 GMT)
--------------------------------------------------

eleonora je u pravu, a sanacija prijeloma bila bi fracture care, pogledati: http://www.emedicine.com/Orthoped/topic636.htm

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-05-05 10:17:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cincinnatichildrens.org/health/info/orthopaedics/... ponegdje se sureće i care of fracture

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-05-05 10:17:43 GMT)
--------------------------------------------------

Znači da sumiramo: X-rays imaging, fracture care

--------------------------------------------------
Note added at 2 days6 hrs (2008-05-07 06:42:03 GMT)
--------------------------------------------------

Vaše mi razmišljanje ima logike ali onda bi bilo dobro nekako to razjasniti npr. X-ray images display/show fracture care, da to ipak bude malo više smisleno nego u predlošku.


    Reference: http://wordpress.com/tag/x-rays-imaging/
    Reference: http://ieeexplore.ieee.org/Xplore/login.jsp?url=/iel5/7545/2...
Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 81
Grading comment
Puno hvala svima na odgovorima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r
4 hrs
  -> Hvala puno eleonora, takodjer i za PRO akciju!

agree  Natasa Djurovic
6 hrs
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
x-ray fracture sanitation


Language variant: US

Explanation:
x-ray fracture sanitation

--------------------------------------------------
Note added at 2 days11 hrs (2008-05-07 12:13:12 GMT)
--------------------------------------------------

X-ray fracture care sanitation

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Veronica Prpic Uhing: sanacija - recovery, rehabilitation; sanitation - http://www.thefreedictionary.com/sanitation
1 day14 hrs
  -> Hvala na misljenju.Sanacija u H-E medicinskom rijecniku V.T.= sanitation, assanation

2 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(follow-up) x-ray; fracture correction


Explanation:
it is usually called "surgical correction" in medicine.

I would go with Croatian Translator's idea re. the connection between the two terms. I also think that this is a follow up (= kontrolni) x-ray where it is seen that the fraction has been corrected.

lirka
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
10 hrs
  -> Hvala, Mira!

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day5 hrs
  -> Hvala, Veronica!