KudoZ home » Croatian to English » Medical (general)

ortodinamostatika

English translation: orthodynamics and orthostatics


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:ortodinamostatika
English translation:orthodynamics and orthostatics
Entered by: Dubravka Hrastovec

20:26 Aug 30, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / ORL
Croatian term or phrase: ortodinamostatika
Iz ORL nalaza:
"Status: otoskopski uredno, ortodinamostatika uredna..."
Dubravka Hrastovec
Croatia
orthodynamics and orthostatics
Explanation:
tj. ortostatika i ortodinamika
orthostatic - ortostatičan, ref. Med. r. J. V. Marković
http://www.thefreedictionary.com/orthostatic
Relating to or caused by standing upright

pa bi u skladu sa time bilo:
orthostatics (n) - ortostatika
orthodynamics - ortodinamika
ili samo staviti orthodynamic and orthostastic testing results (kao što je predložio kolega Novaković) ili sl.
Nisam sigurna jer ne mogu da nađem potvrdu u rečnicima.

http://www.sidysfunction.com/articles/quadrupedalismbipedali...
2. The orthostatics and orthodynamics of the human body are, therefore, originally and essentially quadrupedal.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Ovako sam na kraju napisala, vjerujem da nismo pogriješili...
Ujedno zahvaljujem i kolegi Novaković koji je redovito na pravom tragu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2orthodynamics and orthostatics
Mira Stepanovic
3ortho-dynamostatic
Gabriela Nikolova
Summary of reference entries provided
Dragan Novakovic

  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ortho-dynamostatic


Explanation:
mozda Vam ove strane pomognu
http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?ortho-
http://medicinadanas.org/izdanja.html (dynamostatic and orthostatic exercises)
http://www.medterms.com/script/main/art.asp?articlekey=7270

--------------------------------------------------
Note added at 13 часа (2008-08-31 09:40:55 GMT)
--------------------------------------------------

Slazem se sa iskazom kolege posto i ja sam se "ubila" trazeci ovaj termin i ne verujem da je standardni, a predlog sam dala jer sam mislila da moram dati kako bih vam pisala ove web strane :), u svakom slucaju mislim da odgovor treba traziti u navedene predloge Dragana, a dynamostatic and orthostatic exercises sam nasla na nekoliko mesta...

Gabriela Nikolova
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
Notes to answerer
Asker: Hvala na trudu, Gabriela, pomogli ste mi puno!


1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
orthodynamics and orthostatics


Explanation:
tj. ortostatika i ortodinamika
orthostatic - ortostatičan, ref. Med. r. J. V. Marković
http://www.thefreedictionary.com/orthostatic
Relating to or caused by standing upright

pa bi u skladu sa time bilo:
orthostatics (n) - ortostatika
orthodynamics - ortodinamika
ili samo staviti orthodynamic and orthostastic testing results (kao što je predložio kolega Novaković) ili sl.
Nisam sigurna jer ne mogu da nađem potvrdu u rečnicima.

http://www.sidysfunction.com/articles/quadrupedalismbipedali...
2. The orthostatics and orthodynamics of the human body are, therefore, originally and essentially quadrupedal.

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 75
Grading comment
Ovako sam na kraju napisala, vjerujem da nismo pogriješili...
Ujedno zahvaljujem i kolegi Novaković koji je redovito na pravom tragu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragan Novakovic
9 hrs
  -> Hvala Dragane!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day3 hrs




Reference comments


12 hrs
Reference

Reference information:
Posle dugog i uzaludnog pretraživanja pomišljam na mogućnost da "ortodinamostatika" nije nikakav standardni termin, već samo način da se ukratko kaže da su, na primer, rezultati ortostatičkih i dinamičkih testova, ispitivanja, itd. u redu. Ja bih tražio kombinacije "orthostatic and/or dynamic conditions", "orthostatic testing", "dynamostatis and orthostatic exercises", itd. V. takođe "dinamostatika" na dolenavedenom makedonskom sajtu.


    Reference: http://www.patentstorm.us/patents/6602210/claims.html
    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:IDR-FUkdyIMJ:izdanija.slv...
Dragan Novakovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Note to reference poster
Asker: Kolega Novaković, hvala još jednom na pomoći.