KudoZ home » Croatian to English » Ships, Sailing, Maritime

mauna

English translation: barge


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:mauna (maona)
English translation:barge
Entered by: Vesna Zivcic

19:09 Feb 14, 2005
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
Croatian term or phrase: mauna
mauna

Bez konteksta, dobro bi došao i opis.

Unaprijed se zahvaljujem!
Vesna Zivcic
lighter
Explanation:
Poznatije ipak kao "maona".

Iskopni materijal prevozi se od plovila na obalu s pomoću transportne vrpce, koja se uz pomoć plovaka postavlja po površini vode, ili s pomoću plovnih teglenica (maona) koje se utovaruju kod plovila, a potom tegle do mjesta istovara.

Nakon pontona, na red stiže postavljanje dviju velikih Brodospasovih maona - plutajućih
platformi na kojima će također biti izložbeni štandovi.

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:55:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Postoji i otočić Maun kod Paga, a i gore navedeni vulkani (Mauna Kea i Mauna Loa)

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:57:41 (GMT)
--------------------------------------------------

teglenica bez vlastitog pogona - barge, dumb barge

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:58:50 (GMT)
--------------------------------------------------

teglenica bez vlastitog pogona - barge, dumb barge
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
Zahvaljujem Vam na brzom odgovoru!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3lighter
Daniela Miklic Belancic
4MaunaRyszard Matuszewski


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mauna


Explanation:
Mauna Kea, Mauna Loa - places in Hawaii, famous for sailing

Hawaii Ecotourism Assoc. Cruise Lines: RCCL Mauna Kea Summit Adventure (newest pics
top left, oldest bottom right) Click on pictures for larger images. . . ...
www.arnottslodge.com/rccl_kea.html

Ryszard Matuszewski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
lighter


Explanation:
Poznatije ipak kao "maona".

Iskopni materijal prevozi se od plovila na obalu s pomoću transportne vrpce, koja se uz pomoć plovaka postavlja po površini vode, ili s pomoću plovnih teglenica (maona) koje se utovaruju kod plovila, a potom tegle do mjesta istovara.

Nakon pontona, na red stiže postavljanje dviju velikih Brodospasovih maona - plutajućih
platformi na kojima će također biti izložbeni štandovi.

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:55:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Postoji i otočić Maun kod Paga, a i gore navedeni vulkani (Mauna Kea i Mauna Loa)

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:57:41 (GMT)
--------------------------------------------------

teglenica bez vlastitog pogona - barge, dumb barge

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-14 19:58:50 (GMT)
--------------------------------------------------

teglenica bez vlastitog pogona - barge, dumb barge


    Reference: http://www.diver.hr/locations_pop.asp?lng=hr&l=17
Daniela Miklic Belancic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zahvaljujem Vam na brzom odgovoru!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic: da, maona.
15 mins

agree  Marija Vujosevic Caric: or barge
40 mins

agree  V&M Stanković: ili barge; scow (MortonBenson) / mauna tal. (maona) - brod bez stroja i jedara, potpuno pokriven, da se teret očuva od nevremena; upotrebljava se za prijevoz robe na kraće udaljenosti; teretni brod uopće, teretnjak, teretnjača (Klaić B., Rječnik str. r.)
2 hrs
  -> Hvala svima