KudoZ home » Croatian to English » Tourism & Travel

gorka domaća pića

English translation: domestic bitter liqueurs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:gorka domaća pića
English translation:domestic bitter liqueurs
Entered by: eleonora_r

07:29 Mar 31, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Tourism & Travel / pića
Croatian term or phrase: gorka domaća pića
Naslov
eleonora_r
Bitter domestic liqueurs
Explanation:
"Bitter" as a noun to an English speaker means drinks such as "Guiness/John Smith's" etc...

http://www.ciao.co.uk/Bitter_5095286_4

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-03-31 13:31:16 GMT)
--------------------------------------------------

Although "Angostura bitters" as ingredients in cocktails are increasingly common.
Selected response from:

Mihailolja
United Kingdom
Grading comment
Hvala, možda ste u pravu za ovaj "bitter", ali molim Vas pogledajte link koji je navela Maja (
http://www.sonic.net/~alden/LiqueurBitters.html)


4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Bitter domestic liqueurs
Mihailolja
4 +1domestic herbal liqueurs
Dubravka Hrastovec
3bitters
Maja Engel
3domestic alcoholic drinks/bittersDinap


Discussion entries: 3





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
domestic alcoholic drinks/bitters


Explanation:
često se kaže bitters ali s obzirom na ovaj pridjev domaći ponudila sam oba rješenja

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-03-31 07:53:12 GMT)
--------------------------------------------------

Da, pelinkovac vidjeti drugi link

Example sentence(s):
  • A bitters is a preparation of herbs and citrus dissolved in alcohol or glycerine with a bitter or bittersweet flavor. The various brands of bitters, once numerous, were formerly manufactured as patent medicines, often serving as digestifs.

    Reference: http://www.wlw.hr/CompaniesByProduct.aspx?lang=hr&land=hr&pr...
    Reference: http://www.khala.hr/khalabar/index.php?option=com_content&ta...
Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bitters


Explanation:
to sam nasla putem talijanskoga "amari" (opci naziv za gorkasta alkoholna pica). ako vam se gdje spominje pelinkovac, onda je to tocno rjesenje:-)

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-03-31 07:53:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sonic.net/~alden/LiqueurBitters.html
ne razumijem se u sve navedene zestice, ali fernet branca definitivno odgovara!

Maja Engel
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Bitter domestic liqueurs


Explanation:
"Bitter" as a noun to an English speaker means drinks such as "Guiness/John Smith's" etc...

http://www.ciao.co.uk/Bitter_5095286_4

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-03-31 13:31:16 GMT)
--------------------------------------------------

Although "Angostura bitters" as ingredients in cocktails are increasingly common.

Mihailolja
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Hvala, možda ste u pravu za ovaj "bitter", ali molim Vas pogledajte link koji je navela Maja (
http://www.sonic.net/~alden/LiqueurBitters.html)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
3 hrs
  -> Hvala Sherefedine!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 hrs
  -> Hvala Larisa!

neutral  Dubravka Hrastovec: Bojim se da su pića s Vašeg linka vrlo slabo usporediva s hrvatskim gorkim pićima. // Aha, sad razumijem što ste mislili. ;-)
6 hrs
  -> Niste me razumeli Dubravka, provam da pokazem da "Bitters" kao imenica nemaju veze sa "gorkim pićima" ovde, drugo imenica i drugo pridjev. Ja ovde koriscavam "bitter" kao pridjev ;-)

agree  xxxPoveyTrans: tocno
11 hrs
  -> Hvala i Ziveli!

agree  xxxKale75
12 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
domestic herbal liqueurs


Explanation:
Mislim da se ovdje kod nas isključivo radi o biljnim gorkim pićima (namjerno ne kažem likerima, jer likeri kod nas sugeriraju nešto slatko, koliko znam...).
Popis pod podnaslovom Other herbal liqueurs
na linku http://en.wikipedia.org/wiki/Liqueurs#Herbal_liqueurs navodi upravo ona pića (tj. Jägermeister, Amaro i sl.) koja se mogu usporediti s našim pelinkovcem i sličnim pićima.
Inače se liqueurs mogu raditi i od orašastih plodova (npr. talijanski Amaretto), ali mi takvih pića domaće proizvodnje nemamo. Kod nas se voće i orašasti plodovi uglavnom pretvaraju u rakije.



--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-03-31 14:49:59 GMT)
--------------------------------------------------

Primjeri za domestic herbal liqueurs su Pelinkovac Gorki, Lavov i Gorč: http://www.badel1862.hr/jap.asp

Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karen Ordanic
57 mins
  -> Hvala!