KudoZ home » Croatian to German » Construction / Civil Engineering

prednapregnute stropne ploče

German translation: vorgespannte Deckenplatte(n)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:prednapregnute stropne ploče
German translation:vorgespannte Deckenplatte(n)
Entered by: dkalinic

16:55 Feb 22, 2008
Croatian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Croatian term or phrase: prednapregnute stropne ploče
AB. PREDNAPREGNUTE STROPNE PLOČE DILATACIJA "B" I "C"
dkalinic
vorgespannte Deckenplatte(n)
Explanation:
Pronađeno preko engleskog: http://www.bau.net/woerterbuch/index.php

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-02-22 17:24:27 GMT)
--------------------------------------------------

Engl. je prednapregnut 'prestressed'.
A prednapregnuti beton može biti i Spannbeton.
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala, Dubravka. To je upravo izraz koji trebam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Spannbetondeckenplatten
Ivana Kahle
3 +1vorgespannte Deckenplatte(n)
Dubravka Hrastovec


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vorgespannte Deckenplatte(n)


Explanation:
Pronađeno preko engleskog: http://www.bau.net/woerterbuch/index.php

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-02-22 17:24:27 GMT)
--------------------------------------------------

Engl. je prednapregnut 'prestressed'.
A prednapregnuti beton može biti i Spannbeton.


Dubravka Hrastovec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala, Dubravka. To je upravo izraz koji trebam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
2 hrs
  -> Hvala!

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Spannbetondeckenplatten


Explanation:
Pretpostavljam da prednapregnute znači isto što i prednapete.
Prema Građevinskom rječniku prendapeta ploča je Spannbetonplatte. Dodamo još stropna i dobivamo Spannbetondeckenplatte.
Izraz postoji u Langenscheidtovom Fachwörterbuch Architektur und Bauwesen Deutsch-Englisch. Prijevo na engl. je: prestressed concrete floor slab.

Ivana Kahle
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: Ivana, ovo je doduše točno za Bundesdeutsch. Budući da prevodim na Österreichisches Deutsch, točan je Dubravkin prijedlog.