ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Croatian to German » Construction / Civil Engineering

kamenarski radovi

German translation: Steinmetzarbeiten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:kamenarski radovi
German translation:Steinmetzarbeiten
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

12:35 Mar 18, 2009
Croatian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Leistungsverzeichnis
Croatian term or phrase: kamenarski radovi
Molim za pomoć oko gornjeg termina. Radi se o troškovniku gdje se navode
Nabava i postava kamenih podnih brušenih ploča
za postavu na otvorenom, otpornih na atmosferilije, vel. 70x70x3cm, uključivo ljepilo; u boji po izboru projektanta


Nabava i postava kamenih podnih brušenih ploča
za postavu na otvorenom, otpornih na atmosferilije, vel. 70x70x5cm, uključivo ljepilo; u boji po izboru projektanta
Dobava, izrada i postava sidrenjem kamenog postamenta,
sastavljenog od tri profilirana elementa, sve prema skici u prilogu. Kamen je granit, poliran, u boji i teksturi po izboru kipara. Dimenzije baze su 54x54x16,2cm, stupa Ø 21,6cm i kapitela 32,5x32,5x10,8cm, sveukupne visine 130cm.
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Steinmetzarbeiten
Explanation:
Poslovi polaganja betonskih, fasadnih i sličnih ploča.
Selected response from:

Rujana
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2SteinmetzarbeitenRujana
4 +1Steinhauerarbeiten
Sladjana
Summary of reference entries provided
kamenorezački radovi = Steinmetzarbeiten
Ivana Kahle
Steinarbeiten
Sandra Harbas

Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Steinhauerarbeiten


Explanation:
Steinhauer je kipar, tj. osoba koja izvodi kamenarske ardove. Sada cu da pogledam na google-u, da nadjem neke primjere.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-03-18 12:47:00 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.gbssg.ch/index.php?option=com_content&task=view&i...

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2009-03-18 12:49:00 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.wirzag.ch/pdf/Profil_4_06.pdf

Sladjana
Montenegro
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirko Buzov
14 mins
  -> Hvala!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Steinmetzarbeiten


Explanation:
Poslovi polaganja betonskih, fasadnih i sličnih ploča.

Rujana
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle
7 hrs

agree  Ana Kardum
1 day1 hr




Reference comments


9 hrs
Reference: kamenorezački radovi = Steinmetzarbeiten

Reference information:
Definicija iz Leksikona građevinarstva:
oblaganje vanjskih i unutrašnjih površina kamenim pločama, polaganje kamenih stuba i stubišnih ograda, ugrađivanje kamenih blokova, izrada dekorativnih podova od kamenih ploča, vezivanje kamenih ploha za konstrukciju metalnim spojnicama, obrađivanje reški gipsom i mortom i sl.

Ivana Kahle
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 56

16 hrs
Reference: Steinarbeiten

Reference information:
Ja bih prije rekla da se radi o Steinarbeiten, jer su "kamenorezni", a ne kamenorezački radovi.
Kamenorezac obavlja kamenarske radove...
http://www.maleiner.at/steinarbeiten_start.php


    Reference: http://www.50plus.at/garten/steinarbeiten-pflasterungen.htm
    Reference: http://www.gartengestaltung-schulte.at/content/leistungen/st...
Sandra Harbas
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8