KudoZ home » Croatian to German » Engineering (general)

drenažni ventil

German translation: Drainageventil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:drenažni ventil
German translation:Drainageventil
Entered by: Silvia Grabler

07:07 Jun 17, 2005
Croatian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Croatian term or phrase: drenažni ventil
Radi se o nabavi rezervnih dijelova za pumpu. Nema nekog posebnog konteksta.
danijela
Drainageventil
Explanation:
Mir ist bei Pumpen ein Drainageventil bekannt.
Selected response from:

Silvia Grabler
Austria
Grading comment
Odabrala sam ovaj prijedlog, a kolegici Adamenko zahvaljujem na korisnim linkovima. Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Drainageventil
Silvia Grabler
4Saugventil
Lara Adamenko


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
drenažni ventil
Drainageventil


Explanation:
Mir ist bei Pumpen ein Drainageventil bekannt.

Silvia Grabler
Austria
Specializes in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4
Grading comment
Odabrala sam ovaj prijedlog, a kolegici Adamenko zahvaljujem na korisnim linkovima. Hvala svima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MajaM
2 hrs
  -> Vielen Dank

agree  Zorana Gavrilovic
3 hrs
  -> Vielen Dank

agree  dkalinic
22 hrs
  -> Vielen Dank

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drenažni ventil
Saugventil


Explanation:
slažem se da je i "Drainageventil" ispravan izraz!
Prosudite sami koji Vam se izraz bolje uklapa u kontekst!


    Reference: http://www.vfmz.de/vfmz_cms/html/service/fluid_lexikon/s/ent...
    Reference: http://www.pneumatik-katalog.de/magnetventil/saugventil.html
Lara Adamenko
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian