KudoZ home » Croatian to German » Government / Politics

Služba za zdravstvenu ekologiju

German translation: Fachstelle für Umweltschutz im Gesundheitswesen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:Služba za zdravstvenu ekologiju
German translation:Fachstelle für Umweltschutz im Gesundheitswesen
Entered by: sazo

20:41 Feb 13, 2009
Croatian to German translations [PRO]
Government / Politics
Croatian term or phrase: Služba za zdravstvenu ekologiju
Ima li netko ideju?
sazo
Croatia
Fachstelle für Umweltschutz im Gesundheitswesen
Explanation:
:-)
Selected response from:

Sandra Mag. phil. Harbas
Austria
Grading comment
Danke.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Fachstelle für ökologische GesundheitsförderungRujana
5Fachstelle für Umweltschutz im Gesundheitswesen
Sandra Mag. phil. Harbas


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Fachstelle für ökologische Gesundheitsförderung


Explanation:
U Švicarskoj (kanton Uri) postoji ustanova takve vrste. Bave se problemima s područja koja skupno nazivaju "Gesundheitsökologie und Umweltmedizin".

Rujana
Croatia
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirko Buzov
12 hrs

agree  bonafide1313: mislim da je ovo bliže predmetu kojim se bavi zdravstvena ekologija
6 days

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Fachstelle für Umweltschutz im Gesundheitswesen


Explanation:
:-)


    Reference: http://www.dbu.de/580.html
    Reference: http://www.ifu-umweltoekonomie.de/referenz/projekte.html
Sandra Mag. phil. Harbas
Austria
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Danke.