KudoZ home » Croatian to German » History

čanadski i pečuški biskup

German translation: Bischof von Tschanad und Fünfkirchen


12:19 Mar 13, 2008
Croatian to German translations [PRO]
Social Sciences - History / Protestantismus
Croatian term or phrase: čanadski i pečuški biskup
Nakon povratka imenovan je 1563. čanadskim te pečuškim biskupom.
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
German translation:Bischof von Tschanad und Fünfkirchen
Explanation:

Bischof von Fünfkirchen (Pecs, Pecs, Pečuh)
Tschanad (Cenad, Čanad, Czanad)
Selected response from:

Tanja Kolman
Grading comment
Ovo je baš na njemačkom.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Bischof von Csanád und PécsPeter Kissik
4 +1Bischof von Tschanad und Pécs (Fünfkirchen)
Lucija Raković
4Bischof von Tschanad und FünfkirchenTanja Kolman


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Bischof von Csanád und Pécs


Explanation:
Ungarische Ortsnamen

Peter Kissik
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
7 mins
  -> Danke!

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bischof von Tschanad und Fünfkirchen


Explanation:

Bischof von Fünfkirchen (Pecs, Pecs, Pečuh)
Tschanad (Cenad, Čanad, Czanad)


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Juraj_Dra%C5%A1kovi%C4%87_von_T...
    Reference: http://agso.uni-graz.at/marienthal/chronik/01_01_07_04_Oeste...
Tanja Kolman
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ovo je baš na njemačkom.

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Bischof von Tschanad und Pécs (Fünfkirchen)


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Komitat_Csanád
http://www.contacttours.hu/pecs.htm
http://www.fellbach.de/stadtinfo/partnerstaedte/p_cs___fuenf...
Pécs ili Fünfkrichen:
http://sh.wikipedia.org/wiki/Pécs


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-03-13 12:41:17 GMT)
--------------------------------------------------

bilo bi bolje ujednačiti grafije:
Csanád und Pécs ako se ide na mađarski



--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-03-13 12:46:18 GMT)
--------------------------------------------------

ili Tschanad und Fünfkrichen za njemački:
http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_historischen_Komitate...
http://www.banater-aktualitaet.de/aktuell2002.htm
http://www.banater-aktualitaet.de/akt6tsn.htm
http://www.banaterra.eu/deutsch/T/Triebswetter/index.htm
http://leveltar.katolikus.hu/de/index.htm?http&&&leveltar.ka...
...

Lucija Raković
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Kissik: Tschanad ist leider falsch.
3 mins
  -> wird ja aber oft verwendet... jedenfalls danke

agree  iNekic: Zbog truda, a što se tiče grafije, preporučam odabrati mađarski a u zagradi njemački i Fünfkirchen. Još 1 link: http://www.glas-koncila.hr/rubrike_izdvojeno.html?news_ID=12...
42 mins
  -> Hvala :) Ovisno o ciljnoj publici, ali i ja bih radije mađarski + ev. njemački u zagradi