KudoZ home » Croatian to German » Insurance

Zakon o obveznim osiguranjima u prometu

German translation: Kfz-Haftpflichtversicherungsgesetz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:Zakon o obveznim osiguranjima u prometu
German translation:Kfz-Haftpflichtversicherungsgesetz
Entered by: dkalinic

07:35 Mar 22, 2007
Croatian to German translations [PRO]
Law/Patents - Insurance
Croatian term or phrase: Zakon o obveznim osiguranjima u prometu
U skladu sa člankom 68. Zakona o obveznim osiguranjima u prometu (NN 151/05.) ovaj Zajednički temeljni premijski sustav za obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti donijela su društva za osiguranje, članovi Hrvatskog ureda za osiguranje na 131. sjednici Upravnog odbora održanoj 20. lipnja 2006. godine uz nadopunu u Glavi VIII - POSEBNI OBLICI OBVEZNOG OSIGURANJA - Osiguranje motornih vozila sa izvoznim pločicama, koju je Upravni odbor donio na svojoj 138. sjednici održanoj 25. siječnja 2007., a objavio ga je Hrvatski ured za osiguranje 07. ožujka 2007. nakon dobivenog odobrenja Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga.
dkalinic
Kfz-Haftpflichtversicherungsgesetz
Explanation:
Kfz-Haftpflichtversicherung = osiguranje automobilske odgovornosti ( u uzem smislu), a siri pojam je
Kraftfahrtversicherung (Kfz-Haftpflichtversicherung, FahrzeugVersicherung mit den Sparten Fahrzeugvollversicherung = Vollkasko, Fahrzeugteilversicherung = Teilkasko, Kraftfahrtunfallversicherung und sonstige Kraftfahrtversicherungen) vidi Versicherungsalphabet, Verlag für Versicherungswirtschaft, Karlsruhe.

moze i Gesetz über die Pflichtversicherung für Kraftfahrzeughalter - vidi link 2

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-03-22 11:32:31 GMT)
--------------------------------------------------

kolega, samo upisite Kfz-Haftpflichtversicherung plus Glossar
u pretrazivac, izbacit ce vam stotinu strana...
Selected response from:

Ines Mestrovic
Croatia
Grading comment
Hvala, Ines. To je ono što trebam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Kfz-Haftpflichtversicherungsgesetz
Ines Mestrovic
4Gesetz über die obligatorische Verkehrsversicherung
Lucija Raković


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gesetz über die obligatorische Verkehrsversicherung


Explanation:
s obzirom da u ciljnoj kulturi ne postoji pandan ovom zakonu, predlažem Vam opisni naziv



    Reference: http://ec.europa.eu/employment_social/publications/2004/keaa...
Lucija Raković
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Ne, neće ići, jer su obvezna osiguranja Haftpflichtversicherungen.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Kfz-Haftpflichtversicherungsgesetz


Explanation:
Kfz-Haftpflichtversicherung = osiguranje automobilske odgovornosti ( u uzem smislu), a siri pojam je
Kraftfahrtversicherung (Kfz-Haftpflichtversicherung, FahrzeugVersicherung mit den Sparten Fahrzeugvollversicherung = Vollkasko, Fahrzeugteilversicherung = Teilkasko, Kraftfahrtunfallversicherung und sonstige Kraftfahrtversicherungen) vidi Versicherungsalphabet, Verlag für Versicherungswirtschaft, Karlsruhe.

moze i Gesetz über die Pflichtversicherung für Kraftfahrzeughalter - vidi link 2

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-03-22 11:32:31 GMT)
--------------------------------------------------

kolega, samo upisite Kfz-Haftpflichtversicherung plus Glossar
u pretrazivac, izbacit ce vam stotinu strana...


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Kfz-Haftpflichtversicherung
    Reference: http://www.jurawelt.com/literatur/versicherungsrecht/210
Ines Mestrovic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, Ines. To je ono što trebam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iris Mesko
27 mins