KudoZ home » Croatian to German » Insurance

stjecanje prava vlasništva vozila nasljeđivanjem

German translation: Erwerb des Eigentumsrechts an einem (am) Fahrzeug durch Erbschaft


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:stjecanje prava vlasništva vozila nasljeđivanjem
German translation:Erwerb des Eigentumsrechts an einem (am) Fahrzeug durch Erbschaft
Entered by: dkalinic

07:18 Mar 23, 2007
Croatian to German translations [PRO]
Law/Patents - Insurance
Croatian term or phrase: stjecanje prava vlasništva vozila nasljeđivanjem
Iznimno kod stjecanja prava vlasništva vozila nasljeđivanjem unutar članova uže obitelji prava i obveze iz odredaba o premijskim stupnjevima (bonus/malus) prenose se na nasljednika.
dkalinic
Erwerb des Eigentumsrechts an einem (am) Fahrzeug durch Erbschaft
Explanation:
možda ovako
....primjer: Bei dem Übergang des Eigentumsrechts (bei Kauf, Schenkung oder durch Erbschaft. und sonstiges) an einem Wohnhaus, Gartenhäuschen an natürliche Personen....

www.khorezm.uni-bonn.de/downloads/WPs/ZEF-UZ-WP09-Schoeller...
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
To je u redu, ali ću ipak upotrijebiti durch Vererbung jer prevodim za Austrijance. ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Erwerb des Eigentumsrechts am Fahrzeug durch Vererbunghatipovic
3Erwerb des Eigentumsrechts an einem (am) Fahrzeug durch Erbschaft
Tatjana Kovačec


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Erwerb des Eigentumsrechts an einem (am) Fahrzeug durch Erbschaft


Explanation:
možda ovako
....primjer: Bei dem Übergang des Eigentumsrechts (bei Kauf, Schenkung oder durch Erbschaft. und sonstiges) an einem Wohnhaus, Gartenhäuschen an natürliche Personen....

www.khorezm.uni-bonn.de/downloads/WPs/ZEF-UZ-WP09-Schoeller...

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
To je u redu, ali ću ipak upotrijebiti durch Vererbung jer prevodim za Austrijance. ;)

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Erwerb des Eigentumsrechts am Fahrzeug durch Vererbung


Explanation:
Nešto slično samo u vezi imobilija pročitala sam u pismu jednog advokata iz Njemačke.
Pozdrav,
Lejla



    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Eigentum
hatipovic