KudoZ home » Croatian to German » Law (general)

županija

German translation: Gespanschaft


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:županija
German translation:Gespanschaft
Entered by: danijela

11:42 Aug 12, 2004
Croatian to German translations [PRO]
Law (general)
Croatian term or phrase: županija
Radi se o prijevodu rodnog lista. "Županija Grad Zagreb...."
Molim prijedlog prijevoda.Hvala
danijela
Gespanschaft
Explanation:
Gespanschaft Stadt Zagreb


"Die Stadt Zagreb ist Sitz der Gespanschaft Zagreb, gehört jedoch selbst nicht zu dieser Gespanschaft, sondern übt die Aufgaben einer Gespanschaft selbst "

www.lexikon-definition.de/ Liste-der-Orte-in-Kroatien.html

http://www.auswaertiges-amt.de/www/de/laenderinfos/laender/l...
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala na odgovoru i objasnjenju!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Gespanschaft
Vesna Zivcic
3Kantondijana_p
3 -2StadtkreisSonja Tomaskovic


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
županija
Stadtkreis


Explanation:
Mislim da je ovo najbolji prijevod u ovim kontekstu. Mozda je "Stadt Zagreb" dovoljno, ako se dodaje koji je ured izdao rodni list (najvjerojatnije je to bio maticni ured -> Standesamt).


    Reference: http://www.rp.baden-wuerttemberg.de/servlet/PB/menu/1072006/
Sonja Tomaskovic
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Kreis je uži pojam od županije, stoga se ne mogu složiti s prijedlogom.
1 hr
  -> Imate pravo, ali opet se sistemi hrvatske i njemacke nemogu rasporediti 1:1. Moj prijedlog iskljucivo vazi samo za njemacki pojam Kreis

disagree  dijana_p: Buduci da se pojam "zupanija" ne javlja uvijek u vezi sa pojmom "grad", ne slazem se sa prijedlogom.
1 hr
  -> Da, i zato se taj pojam samo upotrebi za zupanije koje su imenovane po gradu. Inace se upotrebi pojam Kreis.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
županija
Gespanschaft


Explanation:
Gespanschaft Stadt Zagreb


"Die Stadt Zagreb ist Sitz der Gespanschaft Zagreb, gehört jedoch selbst nicht zu dieser Gespanschaft, sondern übt die Aufgaben einer Gespanschaft selbst "

www.lexikon-definition.de/ Liste-der-Orte-in-Kroatien.html

http://www.auswaertiges-amt.de/www/de/laenderinfos/laender/l...

Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala na odgovoru i objasnjenju!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Može i Komitat (ovaj izraz rabimo u Društvu sudskih tumača i prevoditelja, a znači isto što i Gespanschaft)
1 hr

agree  meja: izraz u knjigama i leksikonima, inače može i "Region"
7 hrs

agree  Dubravka Zebec
8 hrs

agree  tanjab
22 hrs

disagree  jurjeva: Verwaltungsbezirk - županija
584 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
županija
Kanton


Explanation:
U Bosni i Hercegovini postoji upravna jedinica (jedan od nivoa drzavne vlasti), koja se zove zupanija/kanton (oba naziva su ravnopravna), ili na njemackom: der Kanton. Analogno tome mozda je "Kanton" jedan od mogucih prevoda.

dijana_p
Works in field

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vesna Zivcic: Kanton Zagreb?
2 hrs