KudoZ home » Croatian to German » Livestock / Animal Husbandry

veterinarska stanica

German translation: Veterinäramt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:veterinarska stanica
German translation:Veterinäramt
Entered by: sazo

20:38 Feb 12, 2009
Croatian to German translations [PRO]
Medical - Livestock / Animal Husbandry
Croatian term or phrase: veterinarska stanica
.
sazo
Croatia
Veterinäramt
Explanation:
Eine Hauptaufgabe des Veterinärdienstes ist die Gewährleistung der Lebensmittelsicherheit bei Nahrungsmitteln tierischer Herkunft wie Fleisch, Wurst, Milch, Käse, Fisch, Ei und Honig. Zum Schutz der Wiener Bevölkerung kontrollieren Organe des Veterinäramtes die Lebensmittelbetriebe, die Produktionsbedingungen und die Lebensmittel tierischer Herkunft auf allen Stufen der Herstellung.
Selected response from:

Sandra Mag. phil. Harbas
Austria
Grading comment
Danke.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Tierarztpraxis
Sandra Milosavljevic-Rothe
5Veterinäramt
Sandra Mag. phil. Harbas
Summary of reference entries provided
veterinarska stanicabonafide1313

Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Tierarztpraxis


Explanation:
Eine Tierarztpraxis wird von mindestens einem niedergelassenen Tierarzt geleitet. Sie dient dem Zweck der tierärztlichen Betreuung von Tieren.

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2009-02-12 21:10:42 GMT)
--------------------------------------------------

Veterinari mogu uzeti uzorke tkiva, izmeta ili krvi obolelih zivotinja i dati ih na laboratorijsku analizu. Jednostavnije analize su moguće u samoj stanici, a za neke se te probe moraju odneti u nadležni laboratorij. Tako je i u Njemačkoj. Kod nekih su dakle moguće i određene analize na licu mjesta.

http://www.google.de/search?hl=de&q=tierarztpraxis laborana...

Postoji čak i knjiga na tu temu: "Labordiagnostik in der Kleintierpraxis"

Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: http://www.tierarztpraxis-reuter.de/
6 mins

agree  Kornelija Halkic
10 mins

neutral  bonafide1313: čini mi se da možda nije pitanje mogućnosti analize nego ovlaštenja za pojedine analize i inspekcije
3 hrs

agree  Iris Mesko
9 hrs

agree  Mirko Buzov
13 hrs

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Veterinäramt


Explanation:
Eine Hauptaufgabe des Veterinärdienstes ist die Gewährleistung der Lebensmittelsicherheit bei Nahrungsmitteln tierischer Herkunft wie Fleisch, Wurst, Milch, Käse, Fisch, Ei und Honig. Zum Schutz der Wiener Bevölkerung kontrollieren Organe des Veterinäramtes die Lebensmittelbetriebe, die Produktionsbedingungen und die Lebensmittel tierischer Herkunft auf allen Stufen der Herstellung.


    Reference: http://www.wien.gv.at/veterinaer/lebensmittelhygiene/index.h...
    Reference: http://admin.fr.ch/diaf/de/pub/veta.htm
Sandra Mag. phil. Harbas
Austria
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke.




Reference comments


3 hrs
Reference: veterinarska stanica

Reference information:
Npr.

U sklopu zakona o veterinarstvu, Veterinarska stanica Jastrebarsko ima ovlaštenja iz djelokruga kompletne ovlaštene veterinarske inspekcije i nadzora nad prometom namirnica animalnog porijekla.

- stavljam ovu referencu nastavno na upit sazo o kontroli namirnica; veterinarska stanica je na neki način ipak drugo od veterinarske ambulante, stoga stoji pitanje obavlja li Tierarztpraxis sve to?


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-13 00:12:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vsj.hr/onama.htm

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-13 00:30:01 GMT)
--------------------------------------------------

Veterinärstation opet ne odgovara potpuno našim veterinarskim stanicama, ali usudila bih se reći da je čak malo bliže tome nego "Tierarztpraxis", nekako bi trebalo "Tierarztpraxis" odrediti, samo ne znam kako:)

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian