KudoZ home » Croatian to German » Other

epikurskog nepca

German translation: der epikureische Gaumen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:epikurskog nepca
German translation:der epikureische Gaumen
Entered by: sazo

14:13 Apr 3, 2008
Croatian to German translations [PRO]
Other
Croatian term or phrase: epikurskog nepca
Njihov je koncept direktan i transparentan - od zrna kakaa do epikurskog nepca.
sazo
Croatia
der epikureische Gaumen
Explanation:
Za Epikura se kaže da spada u hedoniste:
http://de.wikipedia.org/wiki/Hedonismus
http://www.slowfood.de/slow_food_vor_ort/weimar/fotos_und_be...

Prema tome "epikursko nepce" je slikovit izraz za nekoga tko zna što valja.

Pošto ne vidim da se tu radi o urviježenome izrazu, niti u hrvatskom niti u njemačkom to bih preveo prilično slobodno.

Ipak rečenica ovako nema baš nekog smisla, tako da bi bilo bi zgodno imati malo više konteksta.
Selected response from:

Neven Luetic
Germany
Grading comment
Hvala, Nevene.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ihr Konzept ist direkt und transparent - von der Kakaobohne bis zum Genießerarsenates
3der epikureische GaumenNeven Luetic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
epikursko nepce
der epikureische Gaumen


Explanation:
Za Epikura se kaže da spada u hedoniste:
http://de.wikipedia.org/wiki/Hedonismus
http://www.slowfood.de/slow_food_vor_ort/weimar/fotos_und_be...

Prema tome "epikursko nepce" je slikovit izraz za nekoga tko zna što valja.

Pošto ne vidim da se tu radi o urviježenome izrazu, niti u hrvatskom niti u njemačkom to bih preveo prilično slobodno.

Ipak rečenica ovako nema baš nekog smisla, tako da bi bilo bi zgodno imati malo više konteksta.


Neven Luetic
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala, Nevene.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ihr Konzept ist direkt und transparent - von der Kakaobohne bis zum Genießer


Explanation:
nur ein Vorschlag

arsenates
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian