KudoZ home » Croatian to German » Tourism & Travel

radionica čokolade

German translation: Chocolatier/Chocolaterie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:radionica čokolade
German translation:Chocolatier/Chocolaterie
Entered by: sazo

18:38 Mar 16, 2008
Croatian to German translations [PRO]
Tourism & Travel
Croatian term or phrase: radionica čokolade
pojet radionici čokolade
sazo
Croatia
Chocolatier/Chocolaterie
Explanation:
Ja bih to vjerojatno ovako riješila:
http://de.wikipedia.org/wiki/Chocolatier
Ako pogledaš link 'bekannte Chocolatier', vidjet ćeš zašto. :-))

Drugo moguće rješenje je 'Chocolaterie', premda riječ može značiti i trgovinu bez vlastite proizvodnje.
http://de.wikipedia.org/wiki/Chocolaterie

A može i Schokoladehersteller, što uopće nije 'apetitlih'. :-D

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-16 21:13:57 GMT)
--------------------------------------------------

I s tvojom dopunom konteksta ostajem pri istom rješenju. Nekako mi je to 'najpoetskije' (zato nisam ni za kakve Schokoladenfabriken).
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Schokoladenmanufaktur
iNekic
3Chocolatier/Chocolaterie
Dubravka Hrastovec
3Schokoladen-Workshop
Sladjana


Discussion entries: 5





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Schokoladen-Workshop


Explanation:
ili Schokoladenworkshop

Malo cudno zvuci, ali ima puno pogodaka u Google-u pod "Schokoladenworkshop" na njemackom.

Besuch zum Schokoladenworkshop

Trenutno se ne mogu niceg pametnijeg sjetiti.

Nadam se da ce ovo pomoci.:-)

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-03-16 18:50:10 GMT)
--------------------------------------------------

Evo jos jedan link od mnogih:
http://www.geschaeftsausflug.ch/index.cfm?p=92&CFID=5556483&...


    Reference: http://www.team-events.ch/events/erlebnisworkshops/schokolad...
Sladjana
Montenegro
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Schokoladenmanufaktur


Explanation:
Npr. http://www.schell-schokoladen.de/
"Seit 1924 in der nunmehr 3. Generation steht die Schokoladen­manufaktur Schell für erstklassiges Konditorenhandwerk."

Možda bi se moglo prevesti i kao "Konditorenhandwerk" - to je širi pojam, dok je "Konditorei" nekad samo/pretežno trgovina...

iNekic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Neven Luetic
3 hrs
  -> Hvala, Nevene.

agree  Ivana Lambaša
16 hrs
  -> Hvala, Ivana.

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Chocolatier/Chocolaterie


Explanation:
Ja bih to vjerojatno ovako riješila:
http://de.wikipedia.org/wiki/Chocolatier
Ako pogledaš link 'bekannte Chocolatier', vidjet ćeš zašto. :-))

Drugo moguće rješenje je 'Chocolaterie', premda riječ može značiti i trgovinu bez vlastite proizvodnje.
http://de.wikipedia.org/wiki/Chocolaterie

A može i Schokoladehersteller, što uopće nije 'apetitlih'. :-D

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-16 21:13:57 GMT)
--------------------------------------------------

I s tvojom dopunom konteksta ostajem pri istom rješenju. Nekako mi je to 'najpoetskije' (zato nisam ni za kakve Schokoladenfabriken).


Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala.